Inlägg från: Det vackraste |Visa alla inlägg
  • Det vackraste

BIM juni 2015

Man ska räkna från första riktiga blödningsdagen.

Fronten skrev 2015-06-08 22:16:48 följande:

Jag undrar när ni som brukar ha spottingsinnan mens brukar börja räkna er cykel? Från första spottingsdagen el nr det börjar blöda mer? Funderar på hur det gör skillnad på när Äl ser ut att ska inträffa i appar?

• Det vackraste

Ge inte upp. Det kommer. Förstår känslorna :( Ge det fyra försök till, har det inte blivit då så boka utredning. Trots allt inte ovanligt alls att det tar ett år.

lillskrutten skrev 2015-06-08 22:30:56 följande:

Jaha då verkar mensen smyga sig på sakta men säkert. Ledsen, besviken, rädd, arg... Ja alla känslor jag kommer på dyker upp just nu.

• Det vackraste

Vad trist. :( Har ni hållt på ett tag?

Kvinna84a skrev 2015-06-12 08:01:57 följande:

BIM idag, inget plus.. Mensen kommer nog senare idag eller imorn. Svårt att inte bli besviken :/ Lycka till ni som inväntar BIM :)

• Det vackraste

:/ Första cykeln?

88therese skrev 2015-06-12 11:02:49 följande:

BIM+1 idag och ingen mens.

Tog ett test nyss som visade negativt

Får väl vänta å se om mensen behagar komma snart...

• Det vackraste

Grattis! Femte månaden efter mf?

Marta2005 skrev 2015-06-12 20:46:26 följande:

Och nu på kvällen visade testen detta resultat!

Så det går att plussa sent trotts helt negativt innan.

Håller jag tummarna att testen forsätter att bli starkare, de blev de aldrig i januari!!!

• Det vackraste

Grattis!! Du ser, det går :) sjätte försöket gillt!

NellieMeja skrev 2015-06-13 09:41:44 följande:
  • Det vackraste

Men du har bim på söndag. Det är måndag idag... sex dagar före bim. Du lär inte kunna få minsta pos förrän fyra dagar före tidigast. Vänta med nästa test till fre eller lördag.

siz skrev 2015-06-15 08:05:59 följande:

Det kanske finns liiiite hopp för oss men vågar inte tro nåt, testet imorse vidade starkt negativt....

• Det vackraste

Spännande! :) Vad är det för supervitaminer han tar?

skepparbarn skrev 2015-06-15 15:31:15 följande:

Jag har bim den 23 tror jag (sen ägglossning blev det..) Och känner stickningar/ilningar i högra äggstocken. Det gjorde jag när jag plussade i december också.

Även att jag 3 dagar efter att ägglossning en hade skett kände som ett getingstick i högersidan, ser visade sig sen att det var där vår lille pojk hade satt sig :)

Kände även denna gång på äl+3/4 (natten mot söndah) samma sak. Har en känsla som säger JA! Men ert litet spöke som skriker nej.

"Det kan ju vara vad som helst, sluta inbilla dig skit" säger jag till mig själv haha.

Det tog 13 månader för oss att bli gravida sist, jag är lite smått överfertil (blev gravid med ppiller när jag var 15) men mannen har haft ett spermieantal under 20m/ml. Vi bootade honom med vitaminer i 3 månader sedan tog det sig. Nu har han ätit dem sedan vi fick reda på att vår lille pojk i magen inre skulle komma till livet med oss. Så förhoppningsvis funkar det.

Svar på tråden BIM juni 2015