Inlägg från: Det vackraste |Visa alla inlägg
  • Det vackraste

BIM juni 2015

Det behöver inte vara det.

NellieMeja skrev 2015-06-15 20:24:40 följande:

Lyckan blev kort varig plussade ju på bim +5 . Men nu är missfall på gång. Blir så arg å besviken. Kunde ju lika gärna mensen kommit förra måndagen. Hade missfall när vi skulle försöka få tvåan så känner i gen detta. Blä. Blir ett 7 försök. F-n

• Det vackraste

Grattis! Då tog det alltså 14 mån att bli med första, och bara 4 mån med andra? ;)

Nenna skrev 2015-06-16 12:19:31 följande:
  • Det vackraste

:( Vilket försök? Det blir pos i juli! :)

Tussigullan skrev 2015-06-16 15:37:21 följande:

Otur...som eTT brev på posten så kom nog mensen nu :(

• Det vackraste
    Det kan hända att det aldrig blev någon ägglossning, då blir blödning sen. Eller så bar äl sen. Vilken dag i cykeln är du på?
    Angdev skrev 2015-06-17 07:17:24 följande:

Känner mig både ledsen och besviken. Testade imorse i med att mensen ff inte dykt upp. Helt blankt! Jag förstår verkligen ingenting :(

• Det vackraste

Grattis :) du är gravid. Det digitala är mer okänsligt så det visar senare. Lita på plusset! :)

siz skrev 2015-06-17 07:34:52 följande:

Gjorde 2 tester de som ni ser på bild visade pluss gjorde då ett digitalt som visade "inte gravid" jag kissade i en mugg o använde samma urin. Vilket test ska man tro på? Varför visar testen olika? Är förvirrad? Har någon vart med om detta?????

• Det vackraste

Blir cykeln 35 dgr el längre är sannolikheten större att det inte varit äl. Det händer ju ibland.

Angdev skrev 2015-06-17 07:51:13 följande:

Är på dag 34. Har inte testat ÄL denna månaden men månaderna innan. Känns skumt att ÄL plötsligt skulle hoppa denna månaden. Men väldigt typiskt imed att jag inte testat.

• Det vackraste

Troligtvis. Men än är det inte helt ute hoppet.

miachr78 skrev 2015-06-17 07:50:54 följande:

Ett negativt test idag på äl+12 för att vi får ta nya tag i juli. Lycka till ni i tråden.

• Det vackraste

För att det kräver högre halt hcg antagligen. Har sett att det är lika för flera andra tjejer.

siz skrev 2015-06-17 08:07:49 följande:

Vågar ej tro detta! Är sååå glad men samtidigt förvirrad! Varför visade de digitala "inte gravid"?

• Det vackraste

Du får testa. :) Eller kolla tecken och älflytningar. El sätt ett genomsnitt på dag 16? :) Hoppas det ska vara din tur den här kommande cykeln!

Angdev skrev 2015-06-17 11:20:06 följande:

Bara för att jag skickat iväg ett mail ang ev fertilitetsproblem så verkar mensen vara på G. Vilket känns väldigt skönt om jag ska vara ärlig :) Hade 34! dagars cykel denna månad. Hur i hela friden räknar man ut ÄL när den varierar mellan 27-34 dagar?

• Det vackraste

Vad tråkigt. :( Men inte säkert? Tog det lång tid att bli gravid?

gruvan skrev 2015-06-17 15:53:06 följande:

Har pratat med barnmorskan idag som tyvärr tror att det är ett missfall på gång för min del...

Svar på tråden BIM juni 2015