• Caylyn

BIM juni 2015

Mileya skrev 2015-05-30 10:22:17 följande:

Tror ni detta kan va början till ett plus? BIM-6

Känner mig så jäkla konstig. Brösten sticker och kliar, svag molvärk från och tilstal och riktigt förjävligt humör (stackars karl!)

12:e försöket nu...

Jag ser något svagt men avvakta några dagar innan du testar igen.

Och tack allihopa. Det här blev den bästa dagen någonsin och en fantastisk mors dag present till min mamma.
  • Caylyn

ÄGGLOSSNING

17/5 knaappeen

18/5 Caylyn, malar87

18-19/5 aniroma

19/5 Brinkly

21-22/5 gruvan

22/5 miamarina84, Desideri, Trett90

22-23/5 EliWe

25/5 kastrullen,Nystjärna

26/5 waan, Tablettask

27/5 Fronten, lindakarlsson4380, Nirvie

29/5 Angdev, lillskrutten, Kvinna84a

30/5 Tr86,

31/5 jeniii888, muuppeens , fsake

2/6 mkes,

3-6/6 Maka94

4-6/6 skepparbarn

4/6 sommarblomma1

5/6 natlin, Malin845

6/6 HardrockGoddess

6-7/6 Symetrical

ca 8/6 Javli

9/6 RapidAngel, gullan83

10/6 GlitterLina

11/6 Linnsanbelle

BIM

1-2/6 knaappeen

2/6 Caylyn, Brinkly

3/6 miamarina84, Desideri, gruvan

4/6 Fian88

4-5/6 aniroma

5/6 Tett90, Desideri, sowe81

7-8/6 Marie14

8/6 kastrullen, NellieMeja, Nystjärnan

9/6 waan, EliWe, Tablettask

10/6 Fronten, lindakarlsson4380

11/6 Nirvie

12/6 Angdev, Kvinna84a

13/6 Tr86

14/6 Jeniii88, muuppeens, fsake

17/6 mkes

18/6 sommarblomma1

19/6 natlin, Malin 845

20/6 HardrockGoddess, Maka94, skepparbarn

21/6 RapidAngel

ca 22/6 Javli

24/6 GlitterLina

26/6 linnsanbelle

PLUSSAT +

Caylyn

• Caylyn
    Nystjärna skrev 2015-05-30 20:15:43 följande:

Jag har ju haft molande värk i ett par dagar nu,men idag när jag satt på jobbet hade jag lite men helt plötsligt hugg det till/stack till i magen åt höger hållet så jag grimasera en hel del, men bara för några sekunder sen borta och sen kom det igen men mycket svagare och inte lika länge sen absolut inget mer. Har aldrig upplevt något sådan tidigare. Sen har molnade värken varit lite bort,sen kommit tillbaka igen lite av och till. Men mest haft ont i ryggen sen,och då höger sidan långt ner,om man säger svanken men på höger sida. Men har gjort illa ryggen där en gång så kanske därför. Sen känner jag mig galet trött idag men också varit fullt upp hela dagen. Men mår även ganska illa idag framförallt nu ikväll. Inte så jag vill kräkas men ändå illamående. Men kan bero på att jag hittills bara ätit 2 mackor och sen fikabröd och så hos min mamma. Men mådde illa igår med och även efter maten. Känns väldigt konstigt och märkligt detta. Förstår inte riktigt varför kroppen är sån här. Känns alldeles för tidigt för gravsymptomer men samtidigt så hoppas jag men känns för tidigt, men annars förstår jag inte vad det skulle kunna vara eller bero på. Känner mig inte så stressad infrö bröllopet nästa helg heller så. Fick ju illamående väldigt tidigt med dottern som sen blev värre,fick det innan jag plus så misstänkte redan då att jag nog var gravid. Men jag vet inte om det var såhär tidigt. Är väl bara sjukt skengravid... :(

Tycker att du låter som jag kände mig för en vecka sen. :) Hoppas på bra resultat
  • Caylyn

Jag har en så fantastiskt underbar syster. Ringde henne igår och berättade om mitt plus. Idag fick jag bl.a ett par baby sockar av henne. Bara för att jag ska kunna gå omkring med dem i fickan och gosa med dem.

• Caylyn
    gruvan skrev 2015-05-31 21:08:28 följande:

Alltså din syster verkar ju vara hur go som helst, vilken underbar människa! Kan inte hon vara min syster också? :P Sitter här och får tårar i ögonen. Hoppas det är gravidhormoner, haha! :)

Hon är toppen. Fick lite babykläder med av henne. Hon ska dessutom få barn 10 veckor innan mig. Och hon kommer vara min dola (eller hur det nu stavas ) när det är dags.
  • Caylyn
    Desideri skrev 2015-06-01 09:15:00 följande:

Plussade idag, på bim-4. Kan inte fatta det. :)

Grattis :D
  • Caylyn
    Aniroma skrev 2015-06-01 22:00:54 följande:

Jag har också plussat idag!!! :) bim-2, helt ofattbart men underbart!!

Grattis
  • Caylyn
    gruvan skrev 2015-06-02 05:57:54 följande:

Jag plussade precis, på bim -1! Strecket är rosa och syns bättre i verkligheten. :D

Grattis
  • Caylyn
    canada skrev 2015-06-03 13:08:00 följande:

Testar igen om bilden vill komma med, verkar inte fungera att skicka något inlägg alls via appen. Hur som helst, vad tror ni om denna bilden, (om den kommer med denna gången) kan det vara ett svagt streck tro? (hoppas :))

Tycker mig se ett svagt streck
  • Caylyn
    SkrattandeGrattis till alla som har plussat. Så kul.
    Jag fick hem CB's digitala test idag vilket var bra för jag hade en dålig dag och tvivlade på att det första testet visade rätt.

Det gjorde det :) Och naturligtvis bröt jag ihop igen och började gråta när det visade gravid i rutan. Förhoppningsvis kan det kanske gå in i hjärnan nu med.

Hoppas att ni andra plussar med snart.
  • Caylyn
    Nystjärna skrev 2015-06-04 10:07:58 följande:

Både jag och sambon blev förvånad över att testet inte visade något imorse,med tanke på hur jag mår. Men det var nog för tidigt för och testa. Är ju bara på Äl + 10 idag och bim-4. Så vi har bestämt att jag skall ta ett test på lördag morgon och så hoppas vi på det bästa och på en fin bröllopspresent :) På lördag är jag ju på ÄL +12 och bim-2 så då borde det synas något om det är något tänker jag. Hoppas så. Ni kan väl vara snälla och hålla tummarna. :)

Hoppas verkligen att du får ett plus. Men ge inte upp hoppet om det skulle vara negativt. Det kan ju visa senare om mensen inte kommer.
  • Caylyn
    skepparbarn skrev 2015-06-05 14:09:17 följande:

Idag fanns det ingen antydan till streck på ältestet. Det blev starkare (men fortfarande svagt) i tre dagar och nu tvärnegativt. Har någon av er haft så och ändå haft ägglossning? Kan jag ha missat stegringen? Testat en gång per dag. Eftermiddag

Ta testet på morgonen istället. Morgonurinen är oftast mer koncentrerad
  • Caylyn
    skepparbarn skrev 2015-06-05 16:25:11 följande:
    Håller mig alltid i fyra timmar innan jag gör testen, och det står att man inte ska använda morgonurin för att det kan ge felaktigt negativt resultat.
    Ok på mina tester står det att man ska använda just morgonstund. Lustigt att det kan skilja så mellan märken
  • Caylyn
    Malin 845 skrev 2015-06-05 17:21:55 följande:

Till er som plussat:

När har ni bf? :)

7/2 har jag bf
  • Caylyn

Grattis till det nya plusset :) 
    Hoppas att det går bra för er andra 

Svar på tråden BIM juni 2015