BIM juni 2015
Jag fick min mens här för ett par dagar sen :( Så hoppar över till julitråden för 4:e försöket.
Jag fick min mens här för ett par dagar sen :( Så hoppar över till julitråden för 4:e försöket.
Vilken dag hade du äl?
Nu går man bara och väntar på mensen Som inte dykt upp än. Är på dag 37 i cykeln idag.. Så segt att ha så lång!!
Men du vet att du har äl? Om man har längre cykler än 35 dagar kan man ibland få hjälp av gyn att korta ner den och få äl tidigare och regelbundet. I vissa fall uteblir äl om cykeln är längre än 35 dgr, men inte nödvändigtvis. :)
Tror det var den 6:e eller 7:e men var inte i Sverige och hade inga tester så vet ej exakt. Kan ha varit både tidigare eller senare (dock så har jag ju fått blankt på grav tester så lär ju inte ha varit tidigare) Så mensen bör komma imorgon annars hade jag nog äl ännu senare? Förra cykeln var på 39 dagar men har i princip Aldrig lika många dagar två gånger i rad.
Negativt test och sedan kom mensen. Fan, fan, fan! Jag kände mig verkligen gravid och trodde stenhårt på juni månad...
Tillbaka på ruta ett med nya hormonbehandlingar och en lång väntan. Kanske dyker upp i augustitråden.
Efter tre veckor med bruna flytningar har jag börjat blöda färskt blod och det har kommit klumpar. Tar bort mig från plussen i listan och väntar på att blödningen slutar och jag kan börja med äl-test igen. :(
BIM eftersläntare ;)
12/6 lillskrutten
14/6 muuppeens, LetMeLiveInThatFantasy, Anna09
16/6 medow
BIM
17/6 mkes, Glovey, m2b
18/6 Josssa90, Cystan, sommarblomma1
19/6 natlin, Malin 845, Meli09, Nenna, Carolaj83
20/6 HardrockGoddess, Maka94,miachr78, Ashurst Klara, svurkbebis
20-21/6 gabriellap
21/6 RapidAngel, gullan83, Knasbollen87
22-23/6 mikamon, Tassen
23/6 skepparbarn
24/6 GlitterLina
24-25/6 Suada86
26/6 linnsanbelle
27/6 TouchOfRed
29/6 Mmeli
30/6 soofa, Att vänta
PLUSSAT +
Caylyn BF 7/2
Desideri BF11/2
Aniroma
canada
EliWe
lindakarlsson4380 BF19/2
sladda
Marta2005
NellieMeja BF 18/2
Marie14
Nenna
Längtan Så Stor
Javli
siz
svurkbebis BF 28/2
Har en liten fråga!
Förra månaden var mensen sen så jag fick den på dag 39. Betyder det då att min äl kanske inte var den dagen jag trodde nu då? Kan det vara så denna månaden med att jag har 39 dagars cykel? Hade starka äl känningar samt vattniga flytningar (ursäkta för infon) den 4/6 och 5/6 så är 99% säker på att äl var då. Men är det något fel när cykeln på mig är så? Kan det påverka att man inte vet när man är fertil? Har länge haft cykel på 28 dagar, +- någon dag. Vad är "normalt"? Eller är det stress som påverkar?
Ska ringa bm imorgon och prata om det. Samt om jag är gravid nu eller ej, då mensen inte verkar komma.. Men pco gör det väl svårare att bli gravid?
Tack för svar :)
Grattis! :)
Enligt min mens app är bim runt 30/7 fast en annan visar att den skulle ha börjat för två dagar sedan.. Så gjorde jag ett test bara för att...
Vad tror ni? Brukar det vara spökstreck på dessa?