The past is now skrev 2015-05-30 19:04:06 följande:
Det tror inte jag ett dugg på. Har som sagt inte stött på det själv. Och då har jag jobbat med barn i olika åldrar i många år. Är med i skola och förskola med mina egna barn. Möter som sagt dagligen barn med olika svårigheter och INGEN är ouppfostrad och ingen förälder curlar och skyller på någon form av diagnos. Jag jobbar även som undersköterska (med äldre) och även där möter jag olika svårigheter, är de ouppfostrade (från början) menar du?
Vad är åthutning i din värld? Konsekvenser får vi alla i livet. Vad du än väljer så är det en konsekvens av handlandet.
Så nej mig kan du aldrig få på din sida. Mina barn kan prata och vi har som sagt inga problem, DOCK blir DE störda av de sk normala barnen som spottar, svär och är rent sviniga.
The past is now skrev 2015-05-30 19:04:06 följande:
Det tror inte jag ett dugg på. Har som sagt inte stött på det själv. Och då har jag jobbat med barn i olika åldrar i många år. Är med i skola och förskola med mina egna barn. Möter som sagt dagligen barn med olika svårigheter och INGEN är ouppfostrad och ingen förälder curlar och skyller på någon form av diagnos. Jag jobbar även som undersköterska (med äldre) och även där möter jag olika svårigheter, är de ouppfostrade (från början) menar du?
Vad är åthutning i din värld? Konsekvenser får vi alla i livet. Vad du än väljer så är det en konsekvens av handlandet.
Så nej mig kan du aldrig få på din sida. Mina barn kan prata och vi har som sagt inga problem, DOCK blir DE störda av de sk normala barnen som spottar, svär och är rent sviniga.
I varenda FL-tråd dom handlar om barn som beter sig illa offentligt kommer det in folk och drar upp diagnoser som argument för att omgivningen ska stå upp med de ouppfostrade små ynglen. Om en unge får ett utbrott och skriker på en restaurang ska den antingen bli åthutad så att den genast fattar att man inte gör så, eller så tar föräldern ut ungen som konsekvens. Diagnos eller ej spelar ingen roll, barn ska från början lära sig att visa hänsyn och inte störa, men tyvärr fattar många föräldrar inte det. Man kan knappast gå utanför dörren idag utan att stöta på dessa ouppfostrade små äckel och hemma stör de också grannarna genom sitt gapande och skrikande.