• Svar på tråden Eda
  • Santin

    Jag kände inte ens då de satt eda. Kände lite efteråt men inte alls som innan. Kommer aldrig tveka att ta Eda igen.

  • Fjäril kär

    Kände inte så mycket av att ta eda men tyvärr tog den inte korrekt utan bara på ena sidan så jag hade skiiitont och kändes som om jag skulle gå av på mitten. Aldrig mer eda - födde mina två senare barn med bara lustgas. 

  • lindajhlala25

    Det var hemskt.. Hon försökte åtta ggr å sätta den till slut gick det. Min sambo sa att det var det värsta han vart med om. För jag skrek av smärta. Men sen när den börja verka va det super skönt!!.

  • Pastella

    Minns inte om den gjorde ont att ta edan men det var en jäkla skillnad på att föda med eda och utan! Jag hann inte få någon med andra barnet och det enda positiva med det är ju att det gick fort. Jag ser verkligen ingen mening med att ha en massa extra smärta i onödan, edan tog verkligen bort de mest smärtsamma värkarna men den påverkade inte smärtan i slidan..

  • Orkide
    lindajhlala25 skrev 2015-06-11 21:08:31 följande:

    Det var hemskt.. Hon försökte åtta ggr å sätta den till slut gick det. Min sambo sa att det var det värsta han vart med om. För jag skrek av smärta. Men sen när den börja verka va det super skönt!!.


    Samma för mig.
Svar på tråden Eda