Inlägg från: Anonym (Extransafru) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Extransafru)

Fick reda på att min pojkvän är transa? ..

Min fd man var också transvestit. Jag tyckte det var ok med tjejkläder, men när jag accepterade det blev det "mer". Han ville bli dominerad, gå i korta klänningar och ha blöja. Det gick inte. Jag sa att han fick leka utan mig. Det blev skilsmässa.

• Anonym (Extransafru)
    imoon90 skrev 2015-06-26 19:40:18 följande:

låter som att han var mer än bara transa... finns ju massa olika fetisher helt enkelt

Ja han var transa, masochist och abdl.
  • Anonym (Extransafru)
    Anonym (Meme) skrev 2015-06-27 12:37:02 följande:

Vad är abdl?

Adult baby diaper lover betyder det.
  • Anonym (Extransafru)
    imoon90 skrev 2015-06-26 19:40:18 följande:

låter som att han var mer än bara transa... finns ju massa olika fetisher helt enkelt

Vad jag menade var att det blev svårt för att jag fick veta en sak och bejakade den och att det sedan blev mer och mer. Jag ville, men kunde inte. Svårt att plötsligt se sin man i babyklänning och veta att han ville att jag skulle ge honom smisk.
  • Anonym (Extransafru)
    Anonym (lm) skrev 2015-06-27 14:45:18 följande:

Existerar detta fenomen verkligen? Annat än på isolerade avdelningar? Isåfall skäms jag något oerhört över att vara en del av det som kallas mänskligheten. 

Det gör det verkligen. Vanligare än man kan tro.
  • Anonym (Extransafru)
    grind skrev 2015-06-27 17:10:18 följande:

Nej, det är inte bara olika. Vissa beteenden leder till ett bättre liv, andra till ett sämre.

Eller också är det inte så farligt. Jag tycker inte det, fast jag inte klarade att vara min mans mamma. Vi har väl alla Kinks?

infantilizedfeminist.tumblr.com/post/121632810979
  • Anonym (Extransafru)
    Anonym (lm) skrev 2015-06-28 14:24:05 följande:

Första halvan av ditt inlägg förstår jag inte. Att det finns mycket konstigheter är jag väl medveten om. 

Men att vuxna människor vill bära blöja och använda nappflaska är inte en "konstighet", utan så pass vridet att det hör hemma på sluten avdelning.

Du som verkar bevandrad inom ämnet, vad får man ut av det? Ger det någon form av sexuell tillfredställelse eller vad är grejen? 

För min Edman var det väldigt sexuellt. Han ville bli tvingad in i en babyroll som straff för något "han gjort". Förlora kontrollen.
Svar på tråden Fick reda på att min pojkvän är transa? ..