• Anonym (Förvirrad)

Fick reda på att min pojkvän är transa? ..

Fick häromdagen reda på att min pojkvän sedan lite mer än ett år vill klä sig i tjejkläder och sminka sig. Inte jämt men ibland. Han berätta detta själv och till en början tänkte jag inte så mkt på det utan tyckte att det var en kul grej. Men nu 2 dagar senare så vet jag inte. Det kom som en  total överraskning för mig då han är rätt "grabbig" av sig och det är ju det jag gillar med honom, bland mycket annat. Under detta året har han försökt att förtränga bort det och låtsas som ingenting och jag märker på honom redan att han efter han berätta är mycket gladare. Han har inget intresse  över huvud taget för samma kön så det är bara det att han vill klä sig i tjejkläder ibland. 

Själv vet jag inte inte vad jag tycker just nu. Vill att han ska må bra och vara sig själv först och främst då jag älskar honom mer än allt. Men allt känns så himla konstigt just nu. 

Någon som har liknande erfarenhet av detta? Hur funkar det? Påverkar det förhållandet mycket? 

Jag vill också tillägga att jag är extremt öppensinnad och vill gärna se hur detta funkar osv men jag är bara rädd för att jag ska tycka att det känns fel.. 

Vill gärna ha killars synpunkt i detta också. 

• Svar på tråden Fick reda på att min pojkvän är transa? ..
  • Kyrkby

Du måste tänka i ett vidare perspektiv.
    Den dag ni får barn ??
    Barnen kommer att få ett fruktansvärt bemötande och nersättande kommentarer från andra brn och inte minst föräldrar.
    Hur blir det med kamrater och inte minst deras föräldrars syn på er hemlighet ?

Du bör snabbt dra dig därifrån och finna en normalt funtad kille.
    Det är inte normalt att ha den läggningen, för då hade motståndet och föraktet inte varit så enormt stort.

• imoon90
    Kyrkby skrev 2015-06-27 13:07:24 följande:

Du måste tänka i ett vidare perspektiv.
    Den dag ni får barn ??
    Barnen kommer att få ett fruktansvärt bemötande och nersättande kommentarer från andra brn och inte minst föräldrar.
    Hur blir det med kamrater och inte minst deras föräldrars syn på er hemlighet ?

Du bör snabbt dra dig därifrån och finna en normalt funtad kille.
    Det är inte normalt att ha den läggningen, för då hade motståndet och föraktet inte varit så enormt stort.

barn idag är mer öppna än va vi var när vi var små. sånna som dej komemr att dömma! det är up till oss som föräldrar att lära våra barn att inte dömma folk!
  • imoon90
    Anonym (Meme) skrev 2015-06-27 12:37:02 följande:

Vad är abdl?

det är när man ahr blöjfetish! vissa igllar att klä ut sig till bebisar bära blöjjor o trycka ur flaksa! och att bli "mammade"
  • grind

Låter extremt skumt och onormalt.

• imoon90
    grind skrev 2015-06-27 13:21:30 följande:

Låter extremt skumt och onormalt.

tyvärr vanligare än av du tror.) det flesta lever i det tyssta för det är tabbuu. jag lever väldigt mcyekt på nätet och har träffat jätte månag olika människor. :9 vi alla ärolika ovs vi vill de eller inte^^
  • Anonym (Extransafru)
    Anonym (Meme) skrev 2015-06-27 12:37:02 följande:

Vad är abdl?

Adult baby diaper lover betyder det.
  • Anonym (Extransafru)
    imoon90 skrev 2015-06-26 19:40:18 följande:

låter som att han var mer än bara transa... finns ju massa olika fetisher helt enkelt

Vad jag menade var att det blev svårt för att jag fick veta en sak och bejakade den och att det sedan blev mer och mer. Jag ville, men kunde inte. Svårt att plötsligt se sin man i babyklänning och veta att han ville att jag skulle ge honom smisk.
  • Anonym (lm)
    imoon90 skrev 2015-06-27 13:12:42 följande:
    det är när man ahr blöjfetish! vissa igllar att klä ut sig till bebisar bära blöjjor o trycka ur flaksa! och att bli "mammade"
    Existerar detta fenomen verkligen? Annat än på isolerade avdelningar? Isåfall skäms jag något oerhört över att vara en del av det som kallas mänskligheten. 
  • grind
    imoon90 skrev 2015-06-27 13:30:45 följande:

tyvärr vanligare än av du tror.) det flesta lever i det tyssta för det är tabbuu. jag lever väldigt mcyekt på nätet och har träffat jätte månag olika människor. :9 vi alla ärolika ovs vi vill de eller inte^^

Visst är sjuka tankar vanliga. Det skuma i det här fallet är att vissa tydligen inte har vett på att förstå att det är sjuka tankar. För i så fall skulle de inte leva ut dessa perversiteter.
  • Anonym (Extransafru)
    Anonym (lm) skrev 2015-06-27 14:45:18 följande:

Existerar detta fenomen verkligen? Annat än på isolerade avdelningar? Isåfall skäms jag något oerhört över att vara en del av det som kallas mänskligheten. 

Det gör det verkligen. Vanligare än man kan tro.
  • imoon90
    Anonym (lm) skrev 2015-06-27 14:45:18 följande:
    ahhah lilal du..förlåt om det låter udnergivet när ajg säger så men va lite kul när du skrev så bara xD...du ska veta HUUUUR mycket konstigheter det finns här i vädlen och vet du? du är en av dom^^
  • imoon90
    grind skrev 2015-06-27 15:01:15 följande:
    Visst är sjuka tankar vanliga. Det skuma i det här fallet är att vissa tydligen inte har vett på att förstå att det är sjuka tankar. För i så fall skulle de inte leva ut dessa perversiteter.
    det sjuka är att sånan som dej ska hålla på att störa sig på det. liksom..vem fan bryr sig? om hen vill bära pansionär blöja och dricka ur flaska på frididen när ingens er vem fan bryr sig? eller att någon i sin ensam het sitter och runkar till bilder på fötter?....eller att du själv i sig tänder på eller vad som smakar bäst till maten? vi är alla olika bara att respektera
  • grind
    imoon90 skrev 2015-06-27 16:46:40 följande:

det sjuka är att sånan som dej ska hålla på att störa sig på det. liksom..vem fan bryr sig? om hen vill bära pansionär blöja och dricka ur flaska på frididen när ingens er vem fan bryr sig? eller att någon i sin ensam het sitter och runkar till bilder på fötter?....eller att du själv i sig tänder på eller vad som smakar bäst till maten? vi är alla olika bara att respektera

Nej, det är inte bara olika. Vissa beteenden leder till ett bättre liv, andra till ett sämre.
  • imoon90
    grind skrev 2015-06-27 17:10:18 följande:
    Nej, det är inte bara olika. Vissa beteenden leder till ett bättre liv, andra till ett sämre.
    fast vad är du att bestämma det?... om dom är lyckliga ahr dom ju ett bra liv eller hur?...äter du kött och animaliska produkter? isåfall är inte du bra för denhär världen..elelr kör du bil? inte bra det heller. runkar du? inte bra det helelr om du gör det för mycket ovs hur mcyket du gillar det. men ärligt talat...så är jag en av dom som inte bryr mig sålänge individer inte kommer till skada. därför ahr jag tex valt att bli vegan i mitt fall. men annars dömmer jag hellst inte folk utan fakta.
  • Anonym (Extransafru)
    grind skrev 2015-06-27 17:10:18 följande:

Eller också är det inte så farligt. Jag tycker inte det, fast jag inte klarade att vara min mans mamma. Vi har väl alla Kinks?

infantilizedfeminist.tumblr.com/post/121632810979
  • Anonym (lm)
    imoon90 skrev 2015-06-27 16:44:45 följande:
    ahhah lilal du..förlåt om det låter udnergivet när ajg säger så men va lite kul när du skrev så bara xD...du ska veta HUUUUR mycket konstigheter det finns här i vädlen och vet du? du är en av dom^^
    Första halvan av ditt inlägg förstår jag inte. Att det finns mycket konstigheter är jag väl medveten om. 

Men att vuxna människor vill bära blöja och använda nappflaska är inte en "konstighet", utan så pass vridet att det hör hemma på sluten avdelning.

Du som verkar bevandrad inom ämnet, vad får man ut av det? Ger det någon form av sexuell tillfredställelse eller vad är grejen? 
  • Anonym (lm)
    imoon90 skrev 2015-06-27 16:44:45 följande:
    Första halvan av ditt inlägg förstår jag inte. Att det finns mycket konstigheter är jag väl medveten om. 

Men att vuxna människor vill bära blöja och använda nappflaska är inte en "konstighet", utan så pass vridet att det hör hemma på sluten avdelning.

Du som verkar bevandrad inom ämnet, vad får man ut av det? Ger det någon form av sexuell tillfredställelse eller vad är grejen?
  • Anonym (Extransafru)
    Anonym (lm) skrev 2015-06-28 14:24:05 följande:

För min Edman var det väldigt sexuellt. Han ville bli tvingad in i en babyroll som straff för något "han gjort". Förlora kontrollen.
  • imoon90
    Anonym (lm) skrev 2015-06-28 14:24:16 följande:

det är ju tråkit att du inte hänger med! men tja jag ahr inga märkvärdiga fetisher själv! men känenr väldigt många som har en. jag själv tycker väll kanske väldigt mcyekt om "feminina" killar tex. tycker det är hett! min sambos flickvän tände på "reptiler" och krockodiler! ormar gick oxå bra eller ödlor men drakar var väll det ultimata!... ja iumed fetisher har med den sexuella läggningen att göra så ja de e väll sexuella tillfristellelser jaa!dock kan man nog missförstå "blöjfetishen" man kan ju tro att det är en pedofil läggning. men de man tänder på är att bli "mammad" oftast..som jag förstått.dom som har fetishen tänder alltså inte på småbarn som har blöja utan gillar att själva bära blöja och bli behandlade som barn. vissa har bara ren farsanation av det o vissa får nen sexuell njutning avdet(ja de låter jäkligt konstigt men..tja ingen kommer till skada så vem bryr sig igentligen? jag ahr hört värre fetisher)
  • Lönnsirap

Har inte någon erfarenhet av detta, men tänker att man helt enkelt få vänta och se vad som händer med relationen när känslorna trillar på plats lite bättre.
    Det kommer ju visa sig med tiden hur du känner.

Personligen har jag inget emot män i kvinnokläder, men sånt känner du ju bäst av själv vad du gillar!

Svar på tråden Fick reda på att min pojkvän är transa? ..