Inlägg från: Anonym (Sorgligt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sorgligt)

    Varför blev Lisa Holm-fallet så stort?

    Det är ju fruktansvärt det som hänt. Idag såg jag dessutom en notis om en 16-åring flicka som hittats död på ett hotellrum. Troligen pojkvännen. Men inte alls samma pådrag. Ja man undrar varför en människa förefaller vara så mycket mer intressant än en annan människa. Hon var ju inte försvunnen förstås, det ger ju alltid ett visst pådrag. Men kanske var den andra flickan, vars namn vi inte ens vet, lite mindre väletablerad i samhället. Känns också så fel. Man blir bara ledsen över alltihop.

  • Anonym (Sorgligt)
    Anonym (sanningen) skrev 2015-06-16 20:34:47 följande:

    Visst är det hemskt, men inte oväntat. Personerna som satt i bilen var inga oskyldiga lamm, utan gangsters.  Umgås man med såna människor  är det inte konstigt om något händer. Hade du låtit din 4 åring fara iväg i en bil med gangsters? 

    Jag hade lämnat min man eller sambo då....allt för att skydda mina barn....

    Om man umgås med kriminella utsätter man sig alltid för en fara , en risk vilket det här hemska fallet bevisar!

    I hotellfallet med den 16 åriga flickan var droger inblandat. Pojkvännen hade varit kraftig påverkad....ännu en onödig risk...

    Lisa var en skötsam tjej. Hon försvann inte efter en ute natt utan hon försvann när hon var på väg hem till sin familj efter jobbet. Helt oprovocerat!

    Lisa var inte dumdristig och umgicks med knarkare eller kriminella. Hon gick i skolan, kom från en skötsam familj och hade inget ont i sig! Ett oskyldigt barn på väg in i vuxen livet!

    Jag tror att folket i Sverige har fått nog av alla dessa kriminella. Nog av alla gangsters och nog av allt våld mot kvinnor. T.om FN undrar varför våldtäkterna har ökat till det dubbla sista åren. (beror på den ökade invandringen)

    Flesta våldtäktsmän idag är utlänningar! Flesta gangsters och dödsskjutningar begås av utlänningar.  Jag är absolut inte rasist men jag har fått nog av allt jävla daltande med dessa utlänningar. Har ni sett vad IS gör mot småbarn i andra länder? Och dessa ska få bostad och gratis utbildning?? Jag är själv invandrare. Mina föräldrar kom hit och jag är född i Sverige!

    Folket har fått nog. De kommer gästarbetare hit som stjäl våra jobb och knarket flödar över eu gränserna.

    Och nu är Lisa död....en oskyldig flicka.....vem tar ansvaret? Vem öppnade alla gränser och släppte in män som våldtar oss kvinnor?  Det är dags att rösta annorlunda.....


    Gör inte detta till en rasisttråd till.

    Och vad gäller 4 eller 16 åringen, tycker du att de förtjänade att dö på ett annat sätt än Lisa gjorde? Om det skulle framkomma att Lisa hade cannabis i kroppen, tycker du mer då att hon förtjänade att dö? Snälla tänk till.
Svar på tråden Varför blev Lisa Holm-fallet så stort?