• Anonym (i)

    Tänder på när någon kommer i mig

    Jag känner mig lite "annorlunda" och anledningen är att jag VERKLIGEN tänder på när någon kommer i mig. Jag har ingen fast partner utan olika KK och jag säger alltid att jag vill att dom kommer i mig och det är ingen som säger emot. Har aldrig prövat att bara "se vad som händer" så jag vet inte om det är vanligt att en kille sprutar i en när man är KK eller brukar de komma utanför på typ ens kropp? Något som är väldigt märkligt är också att ingen av dom frågar om jag äter preventivmedel utan bara kör på, är inte killar rädda för att en tjej ska bli med barn??!! Finns det fler som också tänder på tanken att en kille kommer i dom eller är jag ensam om det?

  • Svar på tråden Tänder på när någon kommer i mig
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Mjo) skrev 2015-06-21 22:45:24 följande:
    ...det är ju Försent, EFTER!
    Ja? Vilket betyder att jag vet att jag är frisk till nästa tjej jag träffar och har sex med. Vilket i praktiken innebär att jag kollar upp att jag är frisk innan jag träffar någon ny.
  • Zarch

    Ännu en dum jävel på denna sida som måste sälja en viss liten "egen fetisch" som endast handlar om slutfasen av den manliga orgasmen. Jäss ju ar så späässal!

  • Anonym (Mjo)
    Anonym (Kille) skrev 2015-06-21 23:02:36 följande:

    Ja? Vilket betyder att jag vet att jag är frisk till nästa tjej jag träffar och har sex med. Vilket i praktiken innebär att jag kollar upp att jag är frisk innan jag träffar någon ny.


    Men jag menade givetvis att tjejen kan ha smittat dig. Du vet att alla könssjukdomar inte går bort på 10 dagar med antibiotika som klamydia gör.

    "Aha, ok, jagfick herpes men nu vet jag det iaf"
  • HäckHäxan
    Anonym (Mia) skrev 2015-06-21 20:05:56 följande:
    Hoppas bara det inte blir massa sjukdomar och aborter som konsekvenser!Tänk på det ni som har sex som hobby med flera!
    Ja för det verkar medmänskligt och humant att önska sånt på människor. Du är nog en hyvens prick eller inte....

    Finns andra preventivmedel du vet pstav p-piller osv, att folk knullar behöver inte betyda att de blir gravid, alls, ever alla kan inte få barn heller. Sjukdomar, ja visst, men det är ju något varje individ får ha i bakhuvudet själv tänker jag, det mesta är trots allt inte dödligt eller superfarligt och flera av sjukdomarna kan man födas med och ha latent i ryggmärgen hela livet, på vissa blossar de ut när immunförsvaret för sig en törn och på andra slår de aldrig ut alls. Man måste helt enkelt inte knulla för att få tex herpes eller kondylom, man kan födas med det. Klamydia går att bota. värre mer hiv,/aids och annat men de är ju inte särskilt vanliga heller och väljer man att ta risken, ja då gör man det.
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • Anonym (Kille)
    Zarch skrev 2015-06-21 23:08:19 följande:

    Ännu en dum jävel på denna sida som måste sälja en viss liten "egen fetisch" som endast handlar om slutfasen av den manliga orgasmen. Jäss ju ar så späässal!


    Alla har vi våra nöjen. Och om du tog ut huvudet ur ditt eget arsle kanske du skulle hitta något du gillar du också?
    Anonym (Mjo) skrev 2015-06-21 23:08:45 följande:
    Men jag menade givetvis att tjejen kan ha smittat dig. Du vet att alla könssjukdomar inte går bort på 10 dagar med antibiotika som klamydia gör.

    "Aha, ok, jagfick herpes men nu vet jag det iaf"

    Förvisso. Det är en risk man får ta om man är inne i det här. Farligt farligt, men härligt härligt. What can I say? Det finns inget som tänder mig mer. Och det kan vara värt att ta en risk för...
  • Anonym (Mjo)
    Anonym (Kille) skrev 2015-06-21 23:29:26 följande:

    Alla har vi våra nöjen. Och om du tog ut huvudet ur ditt eget arsle kanske du skulle hitta något du gillar du också?Förvisso. Det är en risk man får ta om man är inne i det här. Farligt farligt, men härligt härligt. What can I say? Det finns inget som tänder mig mer. Och det kan vara värt att ta en risk för...


    Och du kan inte köra med skydd tills båda har testat sig? Bara undrar.. Du o de du ligger med gör som ni vill.
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Mjo) skrev 2015-06-21 23:32:10 följande:
    Och du kan inte köra med skydd tills båda har testat sig? Bara undrar.. Du o de du ligger med gör som ni vill.
    Jag förutsätter att den jag träffar inte har några könssjukdomar. Och det är sex år sen jag hade en senast. Dock förstår jag inte riktigt varför du bryr dig om den saken? Det är uppenbart att vi tänder på olika saker och gör våra olika val. Använd skydd du, och knulla inte runt om du inte känner för det. Och så kan du ju låta dom som tänder på oskyddat sex träffa varandra istället. Det känns ju lite som att det är en ganska naturlig uppdelning av könsumgänget...


  • Anonym (Mjo)
    Anonym (Kille) skrev 2015-06-21 23:36:13 följande:

    Jag förutsätter att den jag träffar inte har några könssjukdomar. Och det är sex år sen jag hade en senast. Dock förstår jag inte riktigt varför du bryr dig om den saken? Det är uppenbart att vi tänder på olika saker och gör våra olika val. Använd skydd du, och knulla inte runt om du inte känner för det. Och så kan du ju låta dom som tänder på oskyddat sex träffa varandra istället. Det känns ju lite som att det är en ganska naturlig uppdelning av könsumgänget...


    Tycker bara det är konstigt att man är villig att ta risken bara för en fetisch skull när man kan ha lite tålamod o sen köra på. Har träffat dom med tex herpes och kan bara säga att det inte verkar så roligt att dels lida av det och dels behöva tala om det för folk varje gång. Och oftast bli avvisade. Jag ligger inte ens med komdom om personen har herpes.
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Mjo) skrev 2015-06-21 23:46:44 följande:
    Tycker bara det är konstigt att man är villig att ta risken bara för en fetisch skull
    Jag tror inte riktigt du förstår det där med fetischer? Det som tänder mig är ju just möjligheten till oskyddat sex, gärna anonymt och med någon jag aldrig har träffat förut och kanske inte ens vet vad hon heter. Vi kommer överens om att ses, möts upp, och knullar. Och sen går vi åt varsitt håll. Det är ju inte det enda jag gör, men det blir ju lite svårt att säga "Ursäkta, kan du hålla den tanken två veckor medan vi testar oss först?" när det gäller den typen av tillfälliga spontana kontakter. En gång hade jag sex med en tjej på en tågtoalett efter att bara ha spanat in varandra en längre stund först. Jag pratade inte med henne om det varken före eller efter, men hon var uppenbarligen inne på samma tanke som mig.
  • Zarch
    Anonym (Kille) skrev 2015-06-21 23:29:26 följande:

    Alla har vi våra nöjen. Och om du tog ut huvudet ur ditt eget arsle kanske du skulle hitta något du gillar du också?Förvisso. Det är en risk man får ta om man är inne i det här. Farligt farligt, men härligt härligt. What can I say? Det finns inget som tänder mig mer. Och det kan vara värt att ta en risk för...


    Tog ur arslet ur mitt eget huvud? Ta en risk för vadå? Du behöver ju inte låta som att du är ett litet lockbete i fronten för att locka till dig terrorgruppen IS. Fjant!

    Du pratar om något som kvinnor i alla tider har gjort när dom vill utöka sällskapet lite.
Svar på tråden Tänder på när någon kommer i mig