• Äldre 24 Jun 09:29
    3906 visningar
    25 svar
    25
    3906

    Träffat 10 år yngre tjej och inte ens myndig..

    Jag behöver hjälp..

    Det är en 13 årig tjej som har börjat skriva till mig och trodde inte det skulle va nåt. Men ju mer och mer vi snackade så märkte jag att hon behöver hjälp och jag vill hjälpa henne så vi har pratat som har lett till att hon vill va tillsammans med mig och vill ha sex med mig. Jag tycker om henne och vill finnas där för henne och vi har pratat en del i telefon också men grejen är att jag är 23 och det räknas som olagligt brott.. Hur ska jag göra? Hon säger om jag försvinner ur hennes liv så tänker hon begå självmord och det vill jag inte, jag vill hjälpa henne.. Jag tänker definitivt inte ha sex med henne och inte va tillsammans med henne pga att det är olagligt men hon vill.. Vad ska jag göra, behöver all hjälp! Jag vill inte lämna henne..

  • Svar på tråden Träffat 10 år yngre tjej och inte ens myndig..
  • Äldre 24 Jun 09:35
    #1

    Vad behöver hon hjälp med? Ring nån lämplig myndighet för ändamålet och sluta genast umgås med ungen.

  • Äldre 24 Jun 09:39
    #2

    Du kam finnas där som en VUXEN utan att svara på hennes inviter. Sen är det skrämmande att det enda som verkar hålla dog från att ha sex med henne verkar vara för att det är olagligt, du borde inte ens TÄNKA tanken och tända på ett barn vilket hon faktiskt är. Ett BARN. Kan du inte hålla dig från "frestelsen" ska du säga upp kontakten med henne på en gång.

  • Anonym (Anony­m)
    Äldre 24 Jun 09:45
    #3

    Som jag sa, jag kommer defintivt inte ha sex med henne.. Vill bara hjälpa henne och finnas där för henne

  • Äldre 24 Jun 09:47
    #4
    Anonym (Anonym) skrev 2015-06-24 09:45:05 följande:

    Som jag sa, jag kommer defintivt inte ha sex med henne.. Vill bara hjälpa henne och finnas där för henne


    Vad är problemet då?
  • Äldre 24 Jun 10:04
    #5
    puss skrev 2015-06-24 09:47:06 följande:
    Vad är problemet då?
    Problemet är att hon vill ligga med ts och att han inners inne har svårt att motstå frestelsen vilket man kan läsa mellan raderna i hans text. Mao ska hon hålla sig BORTA från barnet.
  • Anonym (Sunni­)
    Äldre 24 Jun 10:08
    #6
    Ytlig92 skrev 2015-06-24 09:29:28 följande:

    Jag behöver hjälp..

    Det är en 13 årig tjej som har börjat skriva till mig och trodde inte det skulle va nåt. Men ju mer och mer vi snackade så märkte jag att hon behöver hjälp och jag vill hjälpa henne så vi har pratat som har lett till att hon vill va tillsammans med mig och vill ha sex med mig. Jag tycker om henne och vill finnas där för henne och vi har pratat en del i telefon också men grejen är att jag är 23 och det räknas som olagligt brott.. Hur ska jag göra? Hon säger om jag försvinner ur hennes liv så tänker hon begå självmord och det vill jag inte, jag vill hjälpa henne.. Jag tänker definitivt inte ha sex med henne och inte va tillsammans med henne pga att det är olagligt men hon vill.. Vad ska jag göra, behöver all hjälp! Jag vill inte lämna henne..


    En 13-åring kan vilja allt möjligt. Det är ändå bara ett barn det gäller. Du måste som vuxen sätta stopp, precis som en trilskande 5-åring inte alltid får det den vill.
  • Äldre 24 Jun 10:10
    #7

    Säg de till henne då?
    Jag vill finnas här för dig men förhållande och sex är uteslutet, kommer inte ens på frågan.
    Sen är resten upp till henne om hon vill hålla kontakten eller inte.

  • Äldre 24 Jun 10:11
    #8
    viseversa skrev 2015-06-24 10:04:54 följande:
    Problemet är att hon vill ligga med ts och att han inners inne har svårt att motstå frestelsen vilket man kan läsa mellan raderna i hans text. Mao ska hon hålla sig BORTA från barnet.
    Precis vad jag redan skrivit.
    Jag undrar vad ts anser vara problemet. Han säger ju att han bara vill "hjälpa" henne och då undrar jag hur han kan anse det vara ett problem.
  • Anonym (Sunni­)
    Äldre 24 Jun 10:30
    #9

    Alltså, vad har en 23-årig vuxen man för gemensamt med en tjej som just slutat mellanstadiet?

  • Äldre 24 Jun 11:12
    #10
    puss skrev 2015-06-24 10:11:01 följande:
    Precis vad jag redan skrivit.
    Jag undrar vad ts anser vara problemet. Han säger ju att han bara vill "hjälpa" henne och då undrar jag hur han kan anse det vara ett problem.
    Jag skrev ju det. Han är frestad att ligga med ett barn. Problemet är att hon vill ligga med honom och han inser att han kommer ha svårt att motstå. Mao ska han i te prata med henne eller något annat barn någonsin mer.
Svar på tråden Träffat 10 år yngre tjej och inte ens myndig..