• joro

    Råd om FB

    Vad hade ni gjort?

    Jag träffade en kille för över 10 år sedan och av ren slump sprang jag in i honom på jobbet. För någon vecka sedan skickade jag en vänförfrågan på FB, den accepterade han snabbt. Jag har skrivit till honom två gånger men sista gången svarade han inte. Det står att meddelandet är levererat men inte läst.

    Vet inte riktigt hur jag ska gå tillväga.. Jag vet inte alls om han har glömt, missat, inte intresserad eller vad det nu kan vara.

  • Svar på tråden Råd om FB
  • killegbg

    Så han svarade första gången?
    Om du postar konversationen kan jag kanske ge ett tips. Men troligtvis bör du bara vänta och hoppas han läser och svarar.

  • joro

    Det blev ingen riktig konversation av det egentligen.

    Jag skrev hej, hur är läget? Han svarade och frågade hur det var med mig. Kanske bara av ren artighet?

    Jag svarade på det sen blev det tyst. Jag sa jag var ledig i några dagar och det var härligt, det är ju ändå lite man kan spinna vidare på.

    I början av veckan skrev jag och frågade om han hade haft en bra midsommar.

    Han har varit inne på FB men inget svar.

  • sportpappa

    Sluta analysera. Skriv en ny fråga. Fråga om han vill träffas på en fika. Är han intresserad på något sätt så säger han ja. Inte intresserad så säger han nej så kan du gå vidare och sluta grubbla.

  • killegbg
    joro skrev 2015-06-25 23:30:36 följande:

    Det blev ingen riktig konversation av det egentligen.

    Jag skrev hej, hur är läget? Han svarade och frågade hur det var med mig. Kanske bara av ren artighet?

    Jag svarade på det sen blev det tyst. Jag sa jag var ledig i några dagar och det var härligt, det är ju ändå lite man kan spinna vidare på.

    I början av veckan skrev jag och frågade om han hade haft en bra midsommar.

    Han har varit inne på FB men inget svar.


    Han är tyvärr inte intresserad. VI killar är väldigt enkla
  • Mooomin
    killegbg skrev 2015-06-28 10:59:44 följande:
    Han är tyvärr inte intresserad. VI killar är väldigt enkla
    Enkla men oartiga? Det är väl inte svårt att svara det isf, så att den andra vet.
  • joro

    Har frågat om vi ska ta en fika men inget svar. Det har gått en dag så nu vet jag iallafall :)

    Kan ju inte vänta på svar för länge...

Svar på tråden Råd om FB