Inlägg från: KillBill |Visa alla inlägg
  • KillBill

varför bekostar ni kriminalitet/yrkestiggeritiggeri

Anonym (idioti) skrev 2015-07-03 11:15:51 följande:

Jag tycker då du ska kontakta stat så en särskild fond öppnas så du och dig lika betalar in pengar till att sanera bort mänsklig avföring, ersätta företag för förlorat arbetsinkomst samt ersättning för stölder.

Dom flesta av oss åker på konsekvens när vi inte använder hjärnan och gör korkade saker, förstår inte varför mindre begåvade på det ämnet kommer undan.

Du har däremot konsekvent loskat ut oft inlägg här, kanske du kanske anstränga dig en stund och svara på varför du betalar folk att skita på våra gator, lägg kanske till om du tycker det är rätt nånstans att dom faktiskt kommer hit och utsätter oss för brott och skiter på våra gator.

Dina slänger ur dig helt befängda påståenden och förhoppningsvis så är du bara ute efter att provocera.
  • KillBill
    Anonym (idioti) skrev 2015-07-03 11:52:11 följande:
    Nämn en sak som inte stämmer och håll dig till topic.
    Har redan en som floodar tråden med skit, behöver inte fler.
    Jag tycker att du har fått tillräckligt med svar på tal och orkar inte lägga energi på någon som bara är provokativ.
  • KillBill
    schumi11 skrev 2015-07-04 13:29:25 följande:

Det finns säkert dem som tigger för att att de har det svårt men många tiggare är ju organiserade och därför ger jag inte en spänn till dessa. Min flickvän gav dessutom en kexchoklad till en tiggare och han kastade den på henne och skrek PENGAR. SÅ jävla otacksamt.

Men det är klart att alla vill komma hit då vi är så slappa och bjuder hit folk och ger dem bidrag, jag skulle också vilja komma hit då. Den stora frågan är dock varför vi inte kan ha en mer vettig flyktingpolitik som våra grannländer.....jag glömde....säger man så i sverige så är man ju rasist vilket är helt sjukt!

För inte längesedan var det en läkare som tyckte att en kvinna skulle ta i hand på sjukhuset och sa detta till henne, läkaren blev stämd och fick BÖTA 50 000kr i diskriminering!!!! FÖR HELVETE säger jag, i detta land så hör det till god ton att hälsa och att man då ska få böter för detta är för mig obegripligt!

Läkaren blev dömd för diskriminering eftersom han vägrade att behandla en muslimsk kvinna. domen är helt korrekt.
  • KillBill
    tobbe01 skrev 2015-07-05 13:25:03 följande:
    Här i Sundsvall är det ett olidligt gullande med tiggare. Vår lokaltidning hade t om ett "Chatta med tiggare" !!! på sin hemsida och en tiggarkvinna som satt utanför en mäklarfirma och tiggde fick jobb på företaget(!!)....SAMT alla gamla ruckel till husvagnar som folk skänker till tiggarna (de vill antagligen bara slippa köra eländet till skroten men det ser ju så fint ut att donera den)  Fotografen får lägga in ett bländningsskydd så det ska gå att se glorian........SÅ här i Sundsvall tror jag vi har många år kvar. Tiggarna har bara funnits här i typ två/tre år. Innan dess fanns inte en enda och nu är dom överallt. T o m långt utanför centrum vid små lokalbutiker.
    Jag säger bara stackars romer, oftast blir det kritiserade för att inte jobba men om de lyckas får ett jobb så är problemet att det gullas med dem. Jag vill ändå tacka dig för att du slår hål på myten om att romer (i synnerhet romska kvinnor) aldrig arbetar.
    - Fyra hundra tusen euro motsvarar ungefär i svenska kronor fyrtio tusen miljarder kronor. Hävdade SD i Sveriges riksdag.
Svar på tråden varför bekostar ni kriminalitet/yrkestiggeritiggeri