Inlägg från: Nerfherder |Visa alla inlägg
  • Nerfherder

varför bekostar ni kriminalitet/yrkestiggeritiggeri

Anonym (idioti) skrev 2015-07-03 10:29:31 följande:

Tror jag man i kyrkan, hade du nått att tillägga till punkter jag drog upp i ts?.

Eller du är på på yrkestigganas spår att du önskar bara lämna skräp efter dig.

Du kanske inte är införstått i regelverket vi alla lever under men lokala föreskrifter är eller ska vara lika giltiga som nationella lagar, polis ska upprätthålla dessa.

Det spelar ingen roll om pengar samlas till enskilda gruppen eller om dom ingår i större ring, pengar samlas utan tillstånd vilket är olagligt här.

Det ska även vara fan att folk hakar upp sig på en liten detalj, allt annat jag har nämnt i ts, betyder inte det nånting?

Nopes! Det betyder inte ett skit!
  • Nerfherder
    Anonym (idioti) skrev 2015-07-03 11:52:11 följande:

Nämn en sak som inte stämmer och håll dig till topic.

Har redan en som floodar tråden med skit, behöver inte fler.

Räknar du inte in dig själv? Vad tråkigt. Men vet du, dina inlägg är text. Inget mer än text.
  • Nerfherder
    tobbe01 skrev 2015-07-03 17:13:32 följande:

Är du i denna tråd och röjer också? Vad är det du saknar? 

Inte dig iaf.
  • Nerfherder

Någon är verkligen desperat att behålla den här tråden på hetaste debatter. Trots att den bryter mot minst 3-4 forumregler.

• Nerfherder

Någon är verkligen desperat att behålla den här tråden på hetaste debatter. Trots att den bryter mot minst 3-4 forumregler.

• Nerfherder
    Anonym (adrienne) skrev 2015-07-04 15:03:45 följande:
    ..och vem är det som har det intresset? FL?
    Troigtvis.
  • Nerfherder
    Anonym (adrienne) skrev 2015-07-04 15:03:45 följande:
    ..och vem är det som har det intresset? FL?
    Troigtvis.
  • Nerfherder
    nihka skrev 2015-07-04 17:09:20 följande:
    Jag anser att orsakerna till att folk tigger nu och historiskt hör till diskussionen om varför man ger bidrag till tiggare idag.
    Det enda du gör just nu är att bidra till att en tråd som är till för att smutskasta tiggare får spridning. Snälla förstå det.
  • Nerfherder
    Anonym (idioti) skrev 2015-07-05 11:28:56 följande:

Eftersom dom befintliga ignorerades och gjordes ett skämt av i rätten så behöver man tydligen skapa extralagar för att inte tappa ansiktet, moderater är på det spåret läste jag nyligen.

Fast i det fallet, det som kommer från oppositionen är rena sagor i syfte för att försöka snappa upp några väljare som flödar över till SD, det är vi som måste lösa situationen, sluta betala folk att skita på våra gator!

Kul att du fortsätter förneka att du har fel. Hur många bevis ska behövas presenteras för dig?
Svar på tråden varför bekostar ni kriminalitet/yrkestiggeritiggeri