Inlägg från: Anonym (Spännande) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Spännande)

Strap on

Anonym (EnFru) skrev 2015-07-09 16:54:08 följande:

Jag förstår att det kan vara ett känsligt ämne att ta upp, speciellt om din flickvän inte är så mycket för sexuellt experimenterande. Och från att inte gjort något alls till att använda strap on (som nog lätt för tankarna åt annan "typ" av sex), är steget ganska stort.

Mitt förslag är att precis som du säger glömma strap on just för tillfället (vad du fantisterar och tänker på under tiden är ju en annan sak ), och istället fokusera på att du gärna vill höja njutningen (för er båda) och att du läst att killars G-punkt är just prostatan. Min kille älskar den massagen men vill absolut inte att jag ska sticka in hela fingret, men att bara trycka mellan pung och anus, massera det området ger också skön effekt. Eller bara föra in lite av fingret. Jag tänker att om du börjar närma dig lite stegvis, och att du förmedlar att den bakomliggande anledningen är förhöjd njutning är det kanske lättare.

För vem ville inte göra det så skönt som möjligt för sin partner och uppleva nya dimensioner tillsammans. 

För att få med tjejen tror jag verkligen det är viktigt att du går varsamt fram och får med henne lite steg för steg i små saker som höjer njutningen. Du behöver inte ens säga att du testat det själv utan föreslå små steg i rätt riktning och visa att du verkligen tycker om det, och sen gå vidare. 

Du kan ju alltid köpa Ylva Franzens bok "Orgasmera mera", om du vill ha något att knyta an ditt uppvaknade intresse till på ett naturligt sätt. Att du är intresserad av både hennes och din njutning och hur ni tillsammans kan fördjupa den.

Lycka till

Har du nått hans prostata inifrån då? Har han fått orgasm av prostatastimulansen eller har det bara förhöjt njutningen?
  • Anonym (Spännande)
    Anonym (Gaby) skrev 2015-07-11 15:14:08 följande:

Jag var rätt anti att göra så på killen, tyckte det kändes äckligt, rädd för bajs... Men när jag märkte hur mycket han njuter av stimulans mellan pung och rumpa så blev det så att jag ofta masserade där. Och efter ett tag lite längre bak... Och längre bak... Och en dag slank fingret in. När jag märkte hur mycket han gillar det blev jag också upphetsad. Och det är en helt ny känsla att känna hans anus krampa runt mitt finger när han kommer, det är väldigt sexigt och känns som att jag får samma upplevelse som han känner i sin kuk när vi har sex och jag kommer. Låter fånigt kanske men känns som att det fört oss närmare i sexet, att vi delar samma upplevelser liksom.

Han får orgasm genom att du stimulerar hans prostata alltså? Fick du försöka många gånger innan det gick för honom? Hur lång stimulans krävs det varje gång innan han når orgasm? 
Svar på tråden Strap on