• Anonym (Kaffedraken)

    Jag vill slå ett slag för pungen! (Kvinnor - läs denna tråd)

    Eftersom det diskuteras vitt och brett om hur många män/killar är okunniga angående kvinnans könsorgan och hur saker och ting fungerar, så vill jag ta detta tillfälle att upplysa den kvinnliga delen av befolkningen vad gäller mannens könsorgan.

    Jag brukar läsa trådar lite då och då, och inte sällan läser jag att kvinnor som ska beskriva hur de skulle vilja att mannens kuk och pung skulle se ut, att de nämner 'fast pung' och 'lös eller hängig pung'.

    Vad är det för struntsnack?

    Det finns, som i allt annat, undantag så klart. Men generellt är det så här vad det gäller pungen (Läs och lär):

    Pungen är naturligt mjuk/hängig/lös/sladdrig, kalla det vad du vill.

    Det man beskriver som fast pung är en kroppslig reaktion på att testiklarna behöver skyddas eller behöver 'värmas' till rätt temperatur.

    Kroppen vill då dra upp testiklarna närmare kroppen, och det sker genom att pungens hud drar ihop sig och blir lite mer hård, vilket för med sig att pungen 'plattar till sig' och testiklarna därmed förs upp närmare mot kroppen.

    Det finns en mängd olika anledningar, varav de allra vanligaste är att man fryser rent allmänt (testiklarnas temperatur ska hållas till varje pris, därför drar pungen ihop sig och känns fast).

    Även nervositet/ångest för med sig den här fast-pung-reaktionen. Vid ångest, eller nervositet om man föredrar kalla det så, reagerar kroppen på en mängd olika sätt. De viktigaste kroppsfunktionerna prioriteras och ska ska skyddas inför en hotfull situation (fight or fly). Återigen, huden kring pungen drar ihop sig för att på så vis föra testiklarna närmare kroppen för att skydda dom.

    Förstår??

    Jag har sett kommentarer som "min kille har en fast pung" och miljoner liknande kommentarer.

    Som sagt, pungen SKA vara mjuk och hängig naturligt, för att testiklarna ska hänga en bit ner.

    Min pung är just nu lös och hängande. Det beror på att jag inte fryser, och inte känner mig nervös eller orolig.

    Sätter jag mig däremot en stund på en stol som är kall så blir den fast.

    Vilka kvinnor visste detta, räck upp en hand.

  • Svar på tråden Jag vill slå ett slag för pungen! (Kvinnor - läs denna tråd)
  • Anonym (Kaffedraken)
    Skrattande hahha...fick ta o googla va fasen pläp betydde...
    men räcker nog upp handen..
    och finns det någon mer därute som inte visste så betyder det : Pung Längre Än Penis (åtminstone enligt google) 
  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag är nog ändå mest förtjust i exotiska pungar om jag tänker efter... Ni vet som persikor, röd- orange- gulflammiga och läckert fjuniga. <3

  • Anonym (Kaffedraken)

    Räcker upp handen.

    Dock aldrig fast at i något djupare grubbleri om pungens utseende. Den har gjort sin del i att ge oss två fantastiska ungar. Så jag tycker den ät fantastisk oavsett estetik

  • Anonym (Kaffedraken)

    En pung är ju verkligen något som tilltalar en kvinna. Glad


    Jag är en influencer som twittrar om skönhet
  • Anonym (Kaffedraken)

    Visste det där men också att den drar ihop sig och blir fast när killen är nära att spruta. Detta visserligen baserat på egen erfarenhet (som kvinna) men håll med mig killar!

  • Anonym (Kaffedraken)

    Nu har jag smort in min pung med lite olivolja blandat med dragon,citronmeliss och timjan. Glad


    Jag är en influencer som twittrar om skönhet
  • Anonym (Kaffedraken)

    Pungen och bindan dom dansa padekatt
    och pungen han dansa så byxan sprack
    uti ändan om uti ändan om
    Allt uti byxorna i ändan om
    Skrattande


    Jag är en influencer som twittrar om skönhet
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Q 45) skrev 2019-07-14 21:53:30 följande:

    Häng och fasthet varierar som sagt. Vilka gillar att bli smekta och kyssta. Ser i trådar att en del män ylar ge F i pungen medan andra njuter att få en kula i taget insugen och masserad i munnen.

    Hanteras varsamt iaf. Vet vad min man gillar men vad säger nu andra. Enlighten me!


    Jag älskar när kvinnan smeker och masserar pungen medan jag tar henne. Tycker det är skönt också när hon slickar eller suger in en kula åt gången i munnen, däremot kan det bli för mycket ibland om hon suger hårdare eller gnuggar sitt ansikte mot pungen. Kan värka till eller ibland bli så överstimulerat att det kittlas och jag börjar skratta.
Svar på tråden Jag vill slå ett slag för pungen! (Kvinnor - läs denna tråd)