• Anonym (Slut)

    Stor i slidan

    Jag har alltid ÄLSKAT sex och jag och sambon har alltid haft mycket sex trots flera år ihop. För ett år sedan föddes vårt andra barn och vi har ändå haft en hel del sex sen dess. Från början tänkte jag inte på det så mycket eftersom jag alltid har haft hög sexlust, men ju mer tiden går ju mer blir detta ett problem för mig.

    Utan att vara det minsta upphetsad kan jag få in i alla fall 2 fingrar i slidan och inuti är det stort som en ballong. Jag känner alla slidväggar mot fingrarna men det stramar inte åt och jag kan utan problem svepa runt med fingrarna därinne. Det känns precis som att det inte tar stopp heller utan slidväggarna töjer sig hur mycket jag än trycker åt något håll. Utanpå ser jag inte slapp ut, man ser inte in i hålet. 

    Vi har aldrig något förspel, blir jag minsta lilla våt så känns det ingenting alls när vi har sex. Vi har bara lite glidmedel för att det ska glida på. Jag orkar inte längre. Känner direkt ångest och meningslöshet av att ha sex. Jag som alltid älskat sex, och nu är det... väck för alltid? 

    Sambon säger att det är skönt ändå, men det är inte skönt för mig. Och framförallt så mår självkänslan INTE bra av att han kan köra in halva handen i mig samtidigt som han penetrerar mig med sin penis. 

    Jag funderar på en slidförsnävning, men jag är väldigt ung och är inte säker på att jag är klar med barn (22år). Innebär detta att jag ska leva sexlöst i åtminstone 6-7 år till innan jag är klar med barn? Snälla hjälp mig.

    Barnmorskan säger att knipet är bra och att allt ser normalt ut. Så varför känns det inte normalt?

  • Svar på tråden Stor i slidan
  • Anonym (Slut)

    Fast nu är jag ju med den man jag är och vill kunna njuta med honom. Hans är lite över genomsnittet dessutom.

  • Anonym (Slut)

    Kniper så mycket jag bara kan, känner inte så mycket ändå. :(

  • Anonym (Slut)

    Har även knipkulor jag kniper med.

  • Haskel

    Så som jag tolkar dig, handlar det mest om inbillning. Du känner med fingrarna att du inte är lika tajt som förut, och därmed har du fått för dig att du inte känner någonting.
    Såsom du beskriver din känsla, med fingrarna i slidan, känns det på alla kvinnor som fött barn, enligt mig. Precis som det ska vara.
    Det verkar som du är rädd att du är för stor, och därmed inte känns lika mycket för din partner och dig.
    Acceptera ditt underliv som det är, och försök förstå att det är helt normalt. Du behöver som sagt inte oroa dig för att du inte är skön för din partner. 
    Inser och förstår du det tror jag även att du kommer att känna mer.

  • Yasmin Jax
    gå till barnmorskan så får du hjälp. Dom är altid snälla där och det kan vara bra att kolla och sådär och få veta att allt är som de ska, så kan du få hjälp och prata om knipningar, dom kan sådant där och kan förklara på ett bra och trevligt sätt.
Svar på tråden Stor i slidan