Inlägg från: kiki |Visa alla inlägg
  • kiki

BF april 2016

Hejhej. Hoppar oxå in här. Plussade i fredags och har då BF 1 april enligt sista mensen. Spännande :) Vi har en dotter nu som är 3 och kommer då att vara 4 när syskonet kommer. Har redan börjar kolla på säng och vagn och sånt som jag varit så duktig på att sälja av, haha Många veckor kvar, men vi längtar efter tillskottet! 

• kiki

Hej alla.

Jag är i vecka 21, någon som kan svara på en fråga :)

Det känns som om bebis ligger sjukt långt ner, så långt ner att det gör ont att tex ta på sig skorna lr böja sig fram.. Jag har inte fått någon direkt synlig mage, men den känns och nederdelen av magen är stenhård..

Är det "normalt"? Minns inget sånt här från första graviditeten.. Minns bara att jag hade magen "på magen"..

• kiki
    becka1989 skrev 2015-11-20 23:00:00 följande:
    Känner likadant men gör inte ont att ta på mig utan mer obehaglig känsla tar typ stopp så sambon får hjälpa mig knyta nu :p
    Va skönt för dig.

Nä, jag har faktiskt ont, jättejobbigt, speciellt när jag även har ett arbete där jag måste mer lr mindre krypa efter golvet för att kunna fylla på varor på hyllorna på jobbet :/

Att nysa är rena rama döden! Det gör riktigt ont, typ som att hela livmodern drar ihop sig och krampar..

Nää, jag hoppas jag snart kan börja njuta av att vara gravid och att magen flyttas upp :)
Svar på tråden BF april 2016