Inlägg från: Aliceiunderlandet |Visa alla inlägg
  • Aliceiunderlandet

BF april 2016

Hej!
    Hoppar också in i gruppen! Plussade för en vecka sedan, enligt BM är jag i vecka 5 nu dvs BF i april.

Har haft mer symtom såsom illamående osv tidigare. Nu är det knappt så jag känner av det, så jag var tvungen att ta ytterligare ett test idag på dagen, och ja, jag är "fortfarande "gravid.;) . 

Det känns så "ensamt" att inte kunna dela glädjen med någon annan än sambon. Jag vill ju bara skrika ut att jag är gravid, men vi har bestämt oss för att inte säga ngt till någon ännu.. Alldeles för tidigt! 

Vad tråkigt att några av er inte får träffa BM förrän om några veckor. Är man först föderska bör man få träffa någon tidigare än v 10! Jag hade tur och ska få träffa henne på fredag redan.

• Aliceiunderlandet

Jag håller med dig! Kroppen är hemsk nu! Viss stunder på dagen blir jag jätteuppblåst! Samt på kvällarna också, går omkring där hemma och ser ut att vara i 9 mån vissa dagar. ! ???? i övrigt är jag nästan symptomfri.. Liite ont i ljumskarna, men det är det enda! När kommer alla symptomer? Vill nästan ha symptomer, som påminner mig, nu går jag mest och är orolig att jag inte är gravid då jag mår så bra förutom uppblåstheten då! Ska till BM i morgon! Spännande!

Sommarmalva skrev 2015-08-13 13:00:57 följande:

Någon mer som känner sig obekväm med sin kropp just nu? Jag har ju tre barn sedan innan så en liten mage hade jag ju.... Men nu har den blivit så svullen och plufsig liksom... Ser ut som om jag ätit alldeles för mycket godis i sommar. Ska till stranden i eftermiddag och tänker nig INTE visa mig i bikini Ser nu fram emot en riktig bebismage så folk fattar att man är gravid.

• Aliceiunderlandet

Första barnet BF typ 10 april :)

Mandie123 skrev 2015-08-13 15:15:45 följande:

Här kommer listan på de som kommit in i tråden, de som vill får gärna komplettera med ytterligare information :)

Sophie13, 33 år, 1 barn sen tidigare

Sofffi, 1 barn sen tidigare

Mahlin, 1 barn sen tidigare

Issi, 28 år, 1 barn sen tidigare

GabriellaB, 1 barn sen tidigare

Hondendärtjejen, 1 barn sen tidigare, bf 16/4

Vajb, första barnet, bf 7/4

Wadenholt, första barnet, bf 3/4

BSandy, 1 barn sen tidigare

Sommarmalva, 3 barn sen tidigare, bf 5/4

Ellami, 1 barn sen tidigare

Kiki, 1 barn sen tidigare, bf 1/4

Maalon, bf 18/4

Tajn, 1 barn sen tidigare, bf 17/4

Idilia, 1 barn sen tidigare, bf 18/4

KaffeTös, första barnet, 16/4

Cocolemon, första barnet

Gabriellap

Lia_78, 37 år, 1 barn sen tidigare, bf 10/4

Kapten bombus

Elyssa81, bf 16/4

Pauliina, 2 barn sen tidigare

Mslove, första barnet, bf 7/4

Emmmmm, 1 barn sen tidigare

Sockerbullen, första barnet

A85, 1 barn sen tidigare

Minus75, 1 barn sen tidigare, bf 12/4

Aliceiunderlandet

Fruw, 1 barn sen tidigare

Linuslotta, 35 år, 2 barn sen tidigare bf 29/3

Saltvatten, 1 barn sen tidigare

Mandie123, 25 år, första barnet, bf 8/4

• Aliceiunderlandet

Hej! Nej det är första barnet! Själv? ???? känns lite konstigt att gå till bm faktiskt! ???? hihi!

Sommarmalva skrev 2015-08-13 19:38:33 följande:

Verkar som om vi har ungefär samma. Uppblåsta magar och ont o ljumskarna. Jag kan däremot bli matt imellanåt, och lite småilla, men hjälper om jag äter nåt lätt, en frukt eller så. Spännande med bm i morgon! Har du barn sedan tidigare? Jag får vänta nästan två veckor till bm jag...

Svar på tråden BF april 2016