Inlägg från: lisafisa22 |Visa alla inlägg
  • lisafisa22

BF april 2016

Jag plussade i onsdags och har BF den 18e april. Detta blir mitt första. Jag har haft ont i magen och läst att det är helt normalt men nu har jag också fått sjukt ont i svanken. Verket konstant och hugger till när jag gör vissa rörelser. Är detta med ont i ryggslutet normalt?

För det kan väll inte vara foglossning redan? Vore tacksam om någon hade koll på detta?

I övrigt är jag sjukt trött och kissar varannan timme men det är väll sånt man får räkna med ;)

Lycklig och hoppas på denna lilla krabat och hoppas allting går som det ska för er andra också så att vi alla får april barn ^^

• lisafisa22

Skönt att höra att vi inte är ensamma om dessa problem. Dock kan jag säga att jag inte fattade att det till viss del skulle göra ont att vara gravid INNAN magen syntes x)

Har dock mörkt att ryggen blir bättre om jag inte anstränger mig för mycket under en längre period eller bär mycket. (Vi är mitt uppe i en flytt)

Jag har dessutom haft några små blödningar. Jag vet att det inte behöver vara missfall på gång men jag blir orolig i alla fall? Någon mer som fått blödningar?

Svar på tråden BF april 2016