Inlägg från: Hoppas 2012 |Visa alla inlägg
  • Hoppas 2012

BF april 2016

Hej får man hänga på här?

Plussade idag efter att haft sex en gång innan ÄL. Hade svårt att bli gravid med dottern så vi är i total chock och panik.

• Hoppas 2012

Man kan se mkt i den veckan. Ska görs UL 8+2 :)

Är mkt förlossningsskadad från fl nr 1 så varit hos läkare häromdagen där de gjorde UL för att ha koll innan alla undersökningar. För tidigt för hjärtslag men graviditeten låg rätt iaf :)

• Hoppas 2012

Förstår nervositeten medkommenterare gå kalas! :)

Tack mår bra, gullig du är som frågar! Varit lite off här för varit så nervös inför mina besök om min fl skada p böckenbottencentrum. Och allt vad de behövde göra där...hua.

Vecka 8 idag :) går sjukt segt! Tur dottern håller mig sysselsatt hehe

Frallan skrev 2015-09-05 20:54:26 följande:

Åh vad spännande! Misstänker att det kommer kännas mer verkligt med graviditeten efter ultraljudet. Hoppas allt går bra, man är ju nervös att allt inte ska stå rätt till.

Hoppas allt går bra för dig "hoppas 2012"! Vilken vecka är du?

• Hoppas 2012

Kommer gå kalas inte medkommenterare hahaha

Hoppas 2012 skrev 2015-09-06 08:33:08 följande:

Tack mår bra, gullig du är som frågar! Varit lite off här för varit så nervös inför mina besök om min fl skada p böckenbottencentrum. Och allt vad de behövde göra där...hua.

Hoppas 2012 skrev 2015-09-06 08:33:08 följande:

• Hoppas 2012

Godkväll tjejer :)

Alltså syns det på er som väntar sitt andra elle tredje etc? Syns tydligt på mig kvällstid o mina ord byxor jan jag inte ha ens dagtid. V 9 imorgon...:hallå liksom. Lite väl tidigt? Svårt att dölja då jag vanligtvis är platt om magen :(

Svar på tråden BF april 2016