BF april 2016
Med min första gjordes RUL ca 18+0 men fick komma tillbaka 1-1,5 v senare för de kunde inte se allt. Men det är även beroende på vad man har för fluff på magen ;) denna gång är jag i v 19 +4 vid RUL
Med min första gjordes RUL ca 18+0 men fick komma tillbaka 1-1,5 v senare för de kunde inte se allt. Men det är även beroende på vad man har för fluff på magen ;) denna gång är jag i v 19 +4 vid RUL
3,5 veckor kvar till RUL.. Fick tid sent i graviditeten känns som en evighet dit. Lyssnar på hjärtljud hemma med doppler så länge.
Sist vi köpte vagn så var det från babyhuys (Holland). Finns det någon liknande sida som säljer bugaboo donkey duo billigare? Så sjukt dyrt i Sverige..
Tack ska kolla. Synd att babyhuys inte har bugaboo längre
Är typ 17+5 nu, fler som har en hel del sammandragningar? Vid vila och ansträngning? Haft sedan ett par veckor tillbaka. Med första barnet kom de inte förrens v 25 ungefär
Åk in och kolla!
Är i v 18 och har fruktansvärt ont i magen har haft de i ca 4 dagar samt i ryggen, ska man vänta eller åka in o kolla så allt är okej?
Moderkaka fram förra och det blev en flicka. Nu moderkaka i bakväg och vi får reda på kön om några dagar men tror pojke denna gång
Ultraljud idag. Blir en kille denna gång
Gah, tung dag på jobbet och rejält med ihållande sammandragning nu. Går inte att somna. Försöker slappna av men svårt
Fler som istället gått ner i vikt? :S är snart i v 23 och gått ner 7 kg utan att egentligen inte veta varför