• Anonym (Varfö­r !)
    Äldre 31 Jul 22:51
    1137 visningar
    6 svar
    6
    1137

    När får jag en lyckad graviditet:( 2 missfall 1 utomkveds

    Hej. Vi vill ha barn såååååå mycket att längtan är enorm. Men varje gång jag får posetiv resultat på gravidtester så senare händer vad som inte ska eller får hända. 2 missfall 1 utomkveds alla i samma vecka (10).

    För 2 dagar sen skulle jag ha varit i vecka 7, hade ont i höger sida vid äggstocken och smärtan gick ner mot knäet. Gick in för att göra ett VUL men läkaren såg en hinsäck på 5 mm bra och läkaren sa att det inte kommer växa något foster där alls då man i vecka 7 hade haft en större hinsäck samt ett foster. Det försökte bildas ett foster men slutade växa tidigt i graviditeten sa läkaren. Kroppen hade tydligen inte än fattat att det är ett missfall. Jag Fick 3 alternativ 1: en tablett som tar ut fostret. 2: skrapning. 3: vänta på att kroppen själv ska stöta ut. Jag valde 3:an för att jag inte fått någon blödning alls och har ett litet hopp kvar som säger att det kan finnas ett foster som kom till senare. Har inga symptom alls vilket gör mig extremt orolig samt att hinsäcken var endast 5 mm det är ju extremt littet. Ska på nytt vul om 2 veckor.

    Vad tror folket? Är det kört eller finns det hopp iallafall?

  • Svar på tråden När får jag en lyckad graviditet:( 2 missfall 1 utomkveds
  • Anonym (Varfö­r !) Trådstartaren
    Äldre 1 Aug 07:54
    #1

    ? .

  • Anonym (Varfö­r !) Trådstartaren
    Äldre 1 Aug 16:41
    #2

    Ingen

  • Anonym (Mjo)
    Äldre 1 Aug 17:09
    #3

    Det här är ju inget som någon här kan svara på..

  • Anonym (Varfö­r !) Trådstartaren
    Äldre 10 Aug 17:03
    #4

    Ville bara skriva att jag var på VUL idag. Oooo vilket bra beslut jag tog (tidigare på inlägget) man kunde se ett tickande hjärta!!!!!!!!!! Läkare. Hade fel och jag är så glad !!!

    Lyssna på din egen kropp!

  • Anonym (Mjo)
    Äldre 10 Aug 17:42
    #5
    Anonym (Varför !) skrev 2015-08-10 17:03:13 följande:

    Ville bara skriva att jag var på VUL idag. Oooo vilket bra beslut jag tog (tidigare på inlägget) man kunde se ett tickande hjärta!!!!!!!!!! Läkare. Hade fel och jag är så glad !!!

    Lyssna på din egen kropp!


    Grattis! Vad roligt! :)
  • Anonym (Varfö­r !) Trådstartaren
    Äldre 13 Aug 00:03
    #6
    Anonym (Mjo) skrev 2015-08-10 17:42:32 följande:

    Grattis! Vad roligt! :)


    O ja tack tack tack :)
Svar på tråden När får jag en lyckad graviditet:( 2 missfall 1 utomkveds