• Anonym (Soffsex?)

    Har ni sex i soffan?

    Hej!

    Min sambo påstår att "alla" människor har sex i soffan. Jag tycker det är lite smått supervidrigt att tänka på att folk jag besöker har haft sex och spritt sina kroppsvätskor i den soffa de erbjuder mig att slå mig ned i. Eww. Vill inte sexa ner min egen soffa heller.

    Så, snälla, låt mig få veta hur ni gör hemma hos er. HAR "alla" sex i soffan, och hur löser ni det i så fall rent hygieniskt...? Handdukar/filtar mellan er och soffan? Klär in den i Gladpack? ;)

    Tacksam för svar!

  • Svar på tråden Har ni sex i soffan?
  • Anonym (:P)

    Hehe, då skulle jag vilja se din reaktion om du kom och hälsade på mig. Jag bor i en liten 1a och alternativen jag har är väl soffan och köksbordet :P

  • Anonym (Varför inte)

    Jag gillar att ha sex i soffan, i nån fåtölj o inte bara i sängen, ibland behöver man testa andra plaster för att krydda sexlivet lite

  • Anonym (Ööö ja)

    Självklart har vi sex på soffan och nej inget emellan heller. Inget jag någonsin tänkt på eller tänker på när jag sitter på andras soffor. Det man inte vet mår man inte dåligt av heter det ju.

  • Anonym (Såklart vi har!!!)

    SJÄLVKLART har vi sex i soffan. Har nästan haft lika mycket sex i soffan som i sängen faktiskt.

  • Sommarman42

    Soffan är väl en självklarhet! Visst inte direkt det man informerar gästerna om att igår så hade vi sex där ni sitter

    Tror nog de flesta, eller snarare alla utom ts har haft sex i sin soffa!

  • Anonym (soffan)

    soffan, diskbänken,hallen osv... de flesta gör det väl där det "faller på" helt enkelt.
    skulle dö av tristess om sängen var det enda alternativet. :)
    rent hygienmässigt är väl det enda att blir det kladd efteråt städar man bort det.

  • M r a u
    j a d e skrev 2015-08-12 22:47:13 följande:

    Äter du vid folks matbord? Bara undrar.


Svar på tråden Har ni sex i soffan?