• Anonym (Erika)

    Vilken BH-storlek har du?

    Vilken bh-storlek har du? Är du nöjd med den eller önskade du större eller mindre?

    Själv har jag 75E. Lite hängiga men fina ändå :)

  • Svar på tråden Vilken BH-storlek har du?
  • MammAmma

    75C. Efter fyra barn och 7 års sammanlagd amning är de väldigt mjuka och lite hängiga, men jag gillar dem numera ändå Storleken har jag inget att klaga på, de är alldeles lagom för mig.

  • Anonym (No kids)

    65E. Är nöjd med storleken, däremot är de lite hängiga i mitt tycke (pojkvännen håller dock inte med). Har inte fött barn.

  • sextiotalist

    70 C, är 50+ och är helt nöjd, inga hängiga bröst och lagom i storlek, ett barn

  • Anonym (Duger)

    Kupstorlek har jag inte koll på eftersom jag inte använder sånt men 38/40 eller M brukar väl passa när det kommer till sport-BH:s och liknande. Dom duger bra men om jag under pistolhot skulle tvingas välja mellan större eller mindre skulle jag inte tveka - mindre helt klart.

  • Anonym (Gaby)

    70E eller 65F, det är ju samma kupstorlek men 70E är lättare att hitta.

  • Nincompoop

    70 H, vilket är alldeles för stort. Vill ha mindre kupa, kanske E-F så man passar i mer kläder och kan köpa BH:ar i en trevligare prisklass. Går jag ner lite i vikt så vet jag att jag kan nå G-kupa i alla fall. 

  • Duckan

    65 E, men får oftast köpa 70 E som är enklare att få tag i den modellen jag gillar
    Absolut inte nöjd med dem.

Svar på tråden Vilken BH-storlek har du?