Vem behöver ambulans?
Ambulansliv!
Ambulansliv!
Jaaa. Vette 17 vem ja ska hojta tillbaka på....
Kränkande, pajkastning, ot, långt ifrån konstruktivt osv osv....mao stick o brinn om du inte vågar ta en seriös diskussion!!!!!
Din fråga: "Ven behöver ambulans?"
Mitt svar: "Ambulansliv". Det är vem jag tycker behöver er ambulans.
Ingen kränkning, pajkastning eller ot. I allra högatagrad inom trådens ämne.
Motivera det då!!! För det gick också TS ut på! Vidhåller pajkastning osv!
Motivera det då!!! För det gick också TS ut på! Vidhåller pajkastning osv!
Iom att jag som leg ssk har tystnadsplikt så är det big nono att berätta var jag jobbar. Men är ni lite smarta så kan ni säkert komma på frågor som bara en ambulanssjuksköterska kan svara på. Även om jag skriver 3 89 9610 så vet ju inte ni var det är.
Iom att jag som leg ssk har tystnadsplikt så är det big nono att berätta var jag jobbar. Men är ni lite smarta så kan ni säkert komma på frågor som bara en ambulanssjuksköterska kan svara på. Även om jag skriver 3 89 9610 så vet ju inte ni var det är.
Ser till hela liver på FL. Ska jag kunna ta ex fr verkligheten kan jag inte berätta var jag jobbar. Risken att mån känner igen sig är för stor.
Det var trauma att introducera Rakel fråm Aurora. Men nu, 4 år senare, eller är det 5? Så är det ju riktigt bra! Mkt bättre hörbahet. Lättare att nå andra enheter o andra blåljusorganisationer. Och nån gång kul att skämta m kollegor.
Lucas har jag inte använt så mycket. Jobbar extra i annat område där Lucas finns. Haft ngr enstaka uppdrag m HLR där och det underlättar ju betydligt näran bara är två. Larynx o io är satta fort o algoritmen följs bättre. Sen är ju forskningen inte helt överens vad jag förstår. Sett grisiga gropar mär vi avslutat. Är nåt helt om vi fått igång pat?