Vem behöver ambulans?
Är ju lätt att ta reda på... Ta bara dom 4 första siffrorna
Är ju lätt att ta reda på... Ta bara dom 4 första siffrorna
Eller genom google.
Ser ut som Ambulansliv har blivit ägd
Å dom är bra? Bäst i Stockholm? Eller har dom hela? Vilka krav är det där för att få börja?
www.aisab.nu/om-oss/det-har-ar-vi/
Ytterligare en sak man kan googla sig fram till
Har bokmärkt den här tråden för framtida hänvisning. Tack för god underhållning.
Bokmärkt? Den lär ligga under favoriter när du nu antecknat i den. Fö antecknar även intresseklubben....hörde jag rykten om????
Varför anstränga sig. Fö är jag inte proffs på datorer utan ambulanssjukvård!
Och vad har du att komma med som bevisar att jag har fel vad gäller ambulanssjukvård? Ta Rakel o Lucas tex! Eller ställ fler frågor. Och hoppa dom som gäller var jag jobbar. Där kommer ni inte längre. Och iom att du är feg dubbelanonym kan jag inte pma dig. Sååååå syyyyynd????
Ja det ger sig ju själv till slut. Såna svar blir så genomskinliga. Jag som såg fram emot att få svara på vettiga frågor. Men dit räckte visst inte din kopetens. Trist!
Att ställa relevanta frågor!!! Allt verkar ju nu gå ut på att bevisa/motbevisa om jag jobbar som amulanssjuksköterska eller inte. Vad har du att komma med?
Jag skämtar inte när jag säger att kakdiskussionen INTE var seriös. När har du varit serös öht?
Jag tyckte du var hemsk redan då....
Och har fortsatt tycka det....och kommer göra flera timmar till minst
Nä. Jag är psykiskt stabil o mår bäst utan vanebildande medicin.
Kunde jag gjort. Eller ännu bättre; insomningstablett. Oavsett vanebildande!
Ingen aning. Fråga dr som skriver ut receptet.
Inte precis mitt område...sorry...
Kan vi inte prata Ketalar, morfin, midazolam, furix, adrenalin, naloxan o lite till iv i akuta lägen ev nasalt eller io och interaktioner? Istället för att löjla runt m Imovane? Skiter i Imovane. Det är för veklingar!!!! Magneaiumspray är ett hett tips om du har svårt att somna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ännu hetare är att sluta skriva här!