Vem behöver ambulans?
Därför att du beter dig som en skadad person och därför behöver vård. Även vård under transport.
Så nej, vare sig kränkning, pajkastning eller ot.
Därför att du beter dig som en skadad person och därför behöver vård. Även vård under transport.
Så nej, vare sig kränkning, pajkastning eller ot.
Sjukvård finns ju av en anledning och att då ta förgivet att gemene man kan och vet allt är ju lite fel.. Sen att man inte ringer för skoskav och liknande bör ju för alla vara självklart.
Står ingenting om att man ska mptivera sitt svar men har nu gjort det.
Ringer 112
Så du är ledig idag? Ingen jour eller så?
Så du är ledig idag? Ingen jour eller så?
just därför orkar jag inte vara med i denna "debatt" någo mera. så många oseriösa inlägg, så man blir juh bara uppretad.
tycker som TS (och håller för övrigt med h#ns argument i första inlägget) att låt dom seriösa sköta denna disk. och låt oss få prata ut om hur det verkligen är att jobba i vården.
jag lämnar detta ämne nu, och hoppas i framtiden att vi får någon lösning på problemet!
lycka till......
Skriver du här samtidigt som du kör?!
Kör du som du debatterar kan jag tro att det tar ett tag
Jag hoppas verkligen att Ambulansliv inte arbetar som ambulanssjuksköterska på riktigt.
Så otrevlig och massor av !!!!!!! Det räcker med ett ! Om jag skulle bli svårt sjuk och behöva ambulans vill jag verkligen inte ha dig spottande av ilska över mig.
Sköt nu ditt jobb istället för att sitta här och skriva. Otroligt vilka människor det finns.