Vem behöver ambulans?
Ja,vi får hoppas att h*n i verkligen inte arbetar som ambulanssjuksköterska utan mest rent allmänt har ett intresse för det yrket.
Ja,vi får hoppas att h*n i verkligen inte arbetar som ambulanssjuksköterska utan mest rent allmänt har ett intresse för det yrket.
Jag håller med dig om att det sista är det mest troliga.
En otrolig viktig egenskap i yrket som ambulanssjuksköterska är just att kunna behålla lugnet oavsett patientens tillstånd/hur patienten uppför sig.
Ah så det är därför du är här. Ok då ska vi inte ta dig på allvar.
Fast hade du VERKLIGEN arbetat som ambulanssjuksköterska hade du även i denna pågående debatt på FL kunnat behållit lugnet då det just ingår i arbetet som ambulanssjuksköterska att kunna behålla lugnet i diskussioner i upplysande syfte.
Hej Ambulansliv
Minns ni att Ambulansliv var på väg på larm????....återkommer snart????????????
Nej vi har förträngt det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vore fint om du kunde uppge var du arbetar Ambulansliv.
Tror inte att du faktiskt jobbar som ambulanssjuksköterska, men om du nu gör det vill både jag och några med mig veta vilken bil du arbetat i idag. Om du inte kan/ vill styrka att du verkligen arbetar med det du gör så tycker jag att du ska lägga ner nu.
Skriver inte mer i denna tråd men följer den. Det är vi flera som gör.
Nej, en leg ssk har inte tystnadsplikt om vart man jobbar. Du kan ju knappast jobba inom vården om du inte ens vet vaz tystnadsplikt innebär.
Jag gillar att jobbs med Rakel och Lucas. Gör du?