• Ambulansliv

Vem behöver ambulans?

Anonym (be) skrev 2015-08-29 14:06:33 följande:

Ja,vi får hoppas att h*n i verkligen inte arbetar som ambulanssjuksköterska utan mest rent allmänt har ett intresse för det yrket.

Se svar ovan jag jobbar sen 12 år. Testa mig gärna!!!!!!!!!!!!!!!
  • Ambulansliv
    Anonym (be) skrev 2015-08-29 14:16:57 följande:

Jag håller med dig om att det sista är det mest troliga.

En otrolig viktig egenskap i yrket som ambulanssjuksköterska är just att kunna behålla lugnet oavsett patientens tillstånd/hur patienten uppför sig.

Vilken tur att jag har den egenskapen IRL. Men ockdå tur att FL finns så man kan få utlopp för sina agressioner folk blir så provocerade!!!!! Men ändå trist att antagonisterna hela tiden skall in o förstöra. Kan bli väldigt bra o konstruktiva diskussioner när rätt folk som klarar av det hamnar i samma tråd. Men jag har förlikat mig, det är FL o dubbelanonyma fegisar skall ALLTID förstöra, trist på riktigt!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Ambulansliv
    Anonym (alla) skrev 2015-08-29 14:22:57 följande:

Ah så det är därför du är här. Ok då ska vi inte ta dig på allvar.

Nä med din inställning o oförmåga att föra konstruktiva diskussioner så tar ingen den andre på allvar öht....ska bara försöka hålla ordning på alla dubbelanonyma fegisar jag inte ska ta ett dugg på allvar och riktigt kan freaka ut på *moaaaa* osså lite !!!!!!!!!!!!!!!
  • Ambulansliv
    Anonym (be) skrev 2015-08-29 14:27:44 följande:

Fast hade du VERKLIGEN arbetat som ambulanssjuksköterska hade du även i denna pågående debatt på FL kunnat behållit lugnet då det just ingår i arbetet som ambulanssjuksköterska att kunna behålla lugnet i diskussioner i upplysande syfte.

Jag är så lugn o harmonisk o bara älskar dessa utflippade diskussioner. Ivarje fall en stund till. Sen blir jag nog arg.....osså !!!!!!!!!!!!
  • Ambulansliv
    Anonym (alla) skrev 2015-08-29 14:46:42 följande:

Hej Ambulansliv

BORTGJORD!!!!! Bye bye på ett tag!!!!!!!!!!!
  • Ambulansliv