• Ambulansliv

Vem behöver ambulans?

Ambulansliv skrev 2015-08-29 23:22:03 följande:

Aisab...

Dit proffsen söker sig...
  • Ambulansliv
    Anonym (alla) skrev 2015-08-29 23:13:33 följande:

Ser ut som Ambulansliv har blivit ägd

Av en fjortis? Det är väl typ dom som uttrycker sig så; ÄGD....herregud så lågt det blev nu...fjortisar.
  • Ambulansliv
    Anonym ( ) skrev 2015-08-29 23:24:14 följande:

Åh, så du har flyttat från VG?

Som tur är har jag aldrig bott i VG... jäkla soppa där enl folk ja pratat me????
  • Ambulansliv
    Anonym ( ) skrev 2015-08-29 23:23:28 följande:

Nej, de har inte hela Stockholm. Om det är bäst vet jag inte, har inget att jämföra med.

Tja, jag har kollegor som precis som mig inte läst spec.utbildning så det går utmärkt att jobba som grundutbildad sjuksköterska. Man genomgår en internkurs samt lång intro innan man börjar jobba.

Så kravet om vubb följs inte hos dom nere på botten?
  • Ambulansliv
    Anonym ( ) skrev 2015-08-29 23:28:14 följande:

Blir bara spännande ju mer tiden går....

Bytt från det privata till landstinget har du tydligen också gjort på bara några veckor. Det tillsammans med annat län. Imponerande.

Åkej! Nu är ju iof AISAB halvprivat, om jag nu jobbar där, eller här. Men hellprivat var ett tag sen. Sist jag kollade på löneöappen. Iof e extrajobbet privat på visst vis! Men gärna mer frågor av ambulsnskaraktär!
  • Ambulansliv
    Anonym ( ) skrev 2015-08-29 23:32:35 följande:

På både Falck och Aisab kan man jobba som grundutbildad...

Landstinhet har vubb som krav...
  • Ambulansliv
    Anonym ( ) skrev 2015-08-29 23:34:43 följande:

Du brukar ju titt som tätt berätta att det inte lönar sig att jobba privat för att man tjänar så dåligt. Ändå har du gått från 22 000 till 40 000kr i månaden på drygt 5 år... för mig låter det rätt ok.

Själv har jag 34 000kr i månaden före skatt.

Du har inte följt mig slaviskt märker jag
  • Ambulansliv
    Anonym (alla) skrev 2015-08-29 23:47:14 följande:

Har bokmärkt den här tråden för framtida hänvisning. Tack för god underhållning.

Bokmärkt? Den lär ligga under favoriter när du nu antecknat i den. Fö antecknar även intresseklubben....hörde jag rykten om????
  • Ambulansliv
    Anonym ( ) skrev 2015-08-29 23:35:32 följande:

Nej, det är inte halvprivat utan ägs av SLL. Men nu jobbar du ju inte där så det är nog inte så lätt att veta.

Bolag ja. Det jag menade m halvprivat. Ja du,vem är du vem är jag levande charader....????
  • Ambulansliv
    Anonym (alla) skrev 2015-08-30 00:16:27 följande:

Vet du vad ett bokmärke i datorn är?!!!!!!!???????!!!!?!!??!!?!?!?!(!???))?kr)!?(

Varför anstränga sig. Fö är jag inte proffs på datorer utan ambulanssjukvård!
Svar på tråden Vem behöver ambulans?