• Macke 78

    Hjälp!!! Jag är singel vad göra

    Hej

    Jag har ett riktigt stort problem jag är singel det kanske inte är så stort problem i sig. Utan att problemet ligger i att jag använder blöja 24/7 och det gör som jag tycker och tror det omöjligt med en relation med en tjej hur gärna jag än vill det. Jag behöver råd och tips på hur jag ska göra och snälla tjejer hör av er med era tips och råd med

  • Svar på tråden Hjälp!!! Jag är singel vad göra
  • Anonym (Hej)

    Jag använder blöja dygnet runt för jag har en sk överaktiv blåsa och inte hinner till toa innan det är för sent

  • Velouria

    Lite för sent att svara som anonym när ditt nick syns i trådstarten. Men men...

    Jag kan förstå att det inte är så sexigt för alla att vara tillsammans med en som måste bära blöja. Kanske du kan hitta en partner som faktiskt gillar blöjbärande? Finns ju väldigt många här på FL som gillar det samt säkert på alla dejtingsajter.


    Vad vill du?
  • Smarthuvud

    Lär kännq någon ordentligt innan ni ses. Det ökar sannolikheten för att de gillar dig som person, och vill vara med dig trots visst bescär som kan få folk att rynka på näsan.

  • Anonym (Behandling)

    Överaktiv blåsa går ju ofta att behandla, antingen med träning eller med operation. Vad säger läkare?

  • Anonym (Hej)

    Dem säger att det är för dyrt och göra nån op

  • Anonym (Behandling)
    Anonym (Hej) skrev 2015-08-30 19:21:01 följande:

    Dem säger att det är för dyrt och göra nån op


    För dyrt? Det är ju inte deras sak att avgöra. Det här rör sig om något som påverkar din livskvalitet starkt negativt. Vill du ha operation har du rätt till det. Du har provat träning utan resultat?
  • Anonym (Hej)

    Jo det har jag försökt men med negativt resultat, ja de säger att det inte finns några pengar men till skydd finns det visst pengar

  • Anonym (Dyrt)

    Skydden är inte billiga. dyrare i längden än op. Bråka med dem tills du får op!!

  • Anonym (Behandling)
    Anonym (Hej) skrev 2015-08-30 19:36:16 följande:

    Är du kille eller tjej förresten?


    Frågar du mig? Varför då?
Svar på tråden Hjälp!!! Jag är singel vad göra