• Nerfherder

Bryr mig inte om pojken som drunknade!

Som vanligt en massa textmassa

• Nerfherder
    absoluteawesome skrev 2015-09-12 10:34:47 följande:

Klart att det kan vara så.

Och det är väl självklart att det är hemskt alltihopa.

Det jag tycker är illa är pk media som ville få ihop Alans död direkt till Syrien, vilket ju inte stämmer.

Spela på en pojkes död på det viset. Jävla äckel media.

Näe jag förstår att det är skitbåtar men det kanske funnits annat sätt att unkomma på för dem pengarna.

Hela landet är ju inte kaos.

Källa?
  • Nerfherder
    Anton Chigurh skrev 2015-09-12 11:57:42 följande:

Tycker mest det verkar som att folk börjar tröttna på dig, Nerf, förutom mitt svar här....så har du inte fått mycket uppmärksamhet på sistone !!!

Såså....tryck nu på anmälningsknappen, Nerf, som du alltid gör så fort du ser ett inlägg av mig.

Jasså? Det gör jag endast om någon begår personangrepp. Dig har jag inte anmält en enda gång. Du vet väl att det är fler än du och jag som läser dessa trådar? Så du kan ta av dig offerkoftan nu, herr bombastik.
  • Nerfherder
    Anton Chigurh skrev 2015-09-12 12:32:05 följande:

Visst. Det tror jag på så mycket som jag vill.

Jag tycker dock om att du tilltalar mig med "Herr" .....det passar liksom mig, att bli tilltalad "Herr".

Men visst känns det bra att du äntligen fått lite uppmärksamhet, Nerf !!!

Du kallar mig för Nerf, jag kallar dig Herr bombastik. Vad du tror på skiter jag högaktningsfullt i.
  • Nerfherder
    Anton Chigurh skrev 2015-09-12 12:41:20 följande:

Förresten brukar jag aldrig bli anmäld, jag är snäll av naturen och jag har aldrig någonsin kommit med något påhopp. Jag säger möjligen min ärliga mening emellanåt, men att kalla det för personangrepp eller påhopp !!!  Det är befängt. Det är en personlig förolämpning att påstå något sådant. Det är rent av horribelt. Jag är rak och tydlig, men det finns det en och annan mänska som kan få ont i röven av. Men det är inte mitt mitt problem.

Ha en skön lördag. Typ.

Kram //Anton 

Ursäkta, gjorde du en pudel precis?
  • Nerfherder
    Anton Chigurh skrev 2015-09-12 13:02:48 följande:

Så sant.... 

Ska du bestämma vem folk svarar?
  • Nerfherder
    Anonym (Autism) skrev 2015-09-13 14:48:36 följande:
    Det är där vi är olika. Jag tycker inte att det tjänar något till att jag sitter och dömer över de val människor jag träffar har gjort. Vad har jag för rätt liksom?
    Ja, precis.
Svar på tråden Bryr mig inte om pojken som drunknade!