Inlägg från: Sudden |Visa alla inlägg
  • Sudden

Majbebisar 2016

Hej! Jag hoppar också gärna in i en majtråd :) Är ju väldigt tidigt än men jag är beräknad till 27 maj. Spännande! Ligger lite lågt då det inte har gått bra vid ett tidigare tillfälle. Jag mår finfint. Känner inte så mycket, precis som vid tidigare graviditeter. Jo förresten, bubblig och trög mage som många andra...
    Vi har inte berättat för någon än, tycker det är lite för tidigt. Lycka till alla! Skriver in mig i BF-tråden också.  

• Sudden

Jag är TRÖTT. Det är väl egentligen enda symptomet förutom pos gravtest och ingen mens. Kanske lite extra hungrig också. Är i v 7 enligt uträkningar. Ska på UL om två veckor eftersom jag gjort ivf.

• Sudden

Hej hej, här är en som också gjort kubb i veckan. Allt såg bra ut "trots" mina 40 år och ivf, fick fina siffror. Har inte outat på jobbet, tycker sånt är lite jobbigt eftersom jag har haft ett missfall med tvillingar tidigare. Så jag klär mig just i lite bylsiga kläder el massa täckande scarfs typ. De andra tycker lite synd om mig eftersom jag är så frusen :) Har inte särskilt stor mage än utan känner mig mest småfläskig...
    Ha det fint. 

• Sudden

Hej majbebisar! Finns det någon fb-grupp skapad från denna grupp? Hittade en grupp för sommarbebisar i Göteborg och eftersom jag ska ha bebis i slutet av maj och bor i centrala Gbg var jag sugen på att vara med men tyvärr verkar det inte som jag "fick" Glad

Hoppas ni alla har det bra och för alla som har det jobbigt  - känner med er.

Jag mår fint, precis som någon annan så har jag lågt blodtryck men det känner jag inte av så mycket. Snart vecka 27 och har en del foglossning och känner av om jag har rört på mig för mycket - tycker det är svårt att veta om man istället ska ta det lugnt/vila eller om fördelarna med att röra på sig ändå överväger foglossning...?

• Sudden
    anas998 skrev 2016-02-24 11:08:05 följande:

Vår bebis var nära att födas i måndagskväll. En bit av moderkakan har lossnat och det började blöda. Nu verkar läget stabilt men läkarna säger att det med 97% sannolikhet kommer att hända igen. Men jag gick in i vecka 28 (27+0) igår och då stod det i appen och 1177 att 9 av 10 barn som föds nu överlever. Så det känns iaf tryggt! :)
    Vill ni läsa om vad som hände så har jag skrivit historien på bloggen www.vagenmotfamilj.blogg.se

Usch, vad läskigt men som sagt, bra att du nu kommit såpass långt in i graviditeten!
Svar på tråden Majbebisar 2016