• Skytten11

Låter ni era barn ärva skor?

Låter ni era barn ärva skor av syskon eller släktingar?

• Svar på tråden Låter ni era barn ärva skor?
  • aztec

Nej.. Men hade jag blivit tvungen så hade jag accepterat

• Teresa 914

Jodå. Vi ärver av kusinerna och våra barn ärver även av varandra. Kavat, Kuorma, Kangaroos, Nokia osv är så bra kvalité att fler barn kan ha dem. Man får se på hur skorna är, riktigt söndriga tar vi inte emot

• Dixie

nja, oftast inte - men ibland är det skor som knappt varit använda och då får de ärvas. 

• Aspie

Jag har alltid gjort det och skulle mina barn få chansen så skulle jag låta dem göra det. Jag ser inget fel i att ärva skor.

• anoninea

Ja ofta, jag har tre tjejer med 2 år emellan och vissa skor har knappt slitits på innan de vuxit ur dem så då får nästa barn ha dem om de vill. Men måste poängtera att de också ofta får nya egna skor.

• äldreochklokare

Ja om de är fina och känns sköna inuti. Ibland blir skor väldigt nötta inifrån och då kanske de inte sitter skönt på nästa persons fot

• Penida

Det händer. Av syskonet eller grannbarn.

Avskyr CIO-metoder
  • Rocket Mania

Beror helt på skick. Oftast inte får jag väl säga då mina barn inte har en massa par skor utan sliter rätt bra på de som de har.

• Eleonor01

Endast de första skorna i livet sim en blir slitna. Människor sliter väldigt olika på sko å barn i växande ålder mår inte bra av att ha fel skor. Jag är skälv plattfotad å ingen annan kan gå i mina skor iaf

Svar på tråden Låter ni era barn ärva skor?