• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Idag är jag
  • Abbe83

    Trött för jag vaknade nyss och även irriterad och förvirrad. Irriterad för att jag fortfarande inte fått nåt arbetsgivarintyg från mitt gamla jobb. Förvirrad för jag vet inte vad jag ska skicka vissa papper. Idag ska jag göra saft och baka för då brukar jag blir på bättre humör. 

  • vampyria2

    Lycklig, brukar skoja om att jag är för dum för att vara något annat, spelar ingen roll vad jag går igenom i grund och botten är jag lycklig och vaknar varje morgon och känner det i hela kroppen.

  • Bella 89

    Annat: Lugn och tillfreds. Min 5 månaders sov till 08:30, har bara 2 timmar att jobba idag och vädret är fantastiskt. Rent av harmonisk för en gång skull. Önskar alla en lika underbar dag

  • Oscarsmamma84

    Sjuk har fått ett anfall av kristallsjukan igen.

    Arg för att jag e så trött på att ha den

    trött för att den gör mig som en zombie

    På dåligt humör? JA

  • Duckan

    Jag är många saker idag, men la rösten på snuvig. Det är jag sjukt less på att vara nu.

  • MammAmma

    Snuvig/sjuk. Kände att det var på gång redan igår och under natten tog förkylningen över helt -_- Snor och slem överallt, tjock i halsen och lock för öronen. Yngsta dottern är också hemma från skolan, inte så mycket pga förkylning som av bindhinneinflammationen hon fått av det som halvt murat igen hennes ögon :/

  • Anonym (svek)

    Känner mig oändligt ledsen och sorgsen. Trots det så känner jag ändå ett visst hopp om framtiden.

Svar på tråden Idag är jag