Inlägg från: Anonym (Putte) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Putte)

Funderar du på att rösta på SD? Läs det här!

FDFMGA skrev 2015-09-13 18:43:04 följande:
    Anonym (Putte) skrev 2015-09-13 18:29:05 följande:
    Vad yrar du om?
    Det var inte jag som länkade till Avpixlat.

Nej, men du replikerade på mitt citat av forumvärdens inlägg där hon förklarar Familjelivs inställning till rasistiska hatsajter som avpixlat.

Se det som ett intelligenstest som du misslyckades kapitalt att förståSolig

Överhuvudtaget är det frapperande hur svårintegrerade många sverigedemokrater är på en enkel privatägd diskussionssida.

Det är inte första och heller inte sista gången det börjar grumsas om åsiktscensur. Det handlar inte om det, Familjeliv har rätt att sätta upp vilka regler de så önskar, det är upp till oss som gäster här att finna oss i dessa eller att leta rätt på något som passar oss bättre.
    Men raring, ta inte i så du spricker!
    Det står, för sista gången, INGET om avpixlat i några regler.
    Nyhetssajter är tillåtet att länka till och Avpixlat är en sådan.
    Så, det handlar om censur och inget annat.

Dina små försmädligheter kan du behålla, eller rycker det i brallan när du tror att du får till det?
    Helledutten då, kraaaaaaaaaaaaaaaam!
    Var det lika skönt för dig?

(Så, nu kan du anmäla)
  • Anonym (Putte)
    todo nada skrev 2015-09-13 18:42:08 följande:
    Du undviker att bemöta det jag skriver eftersom det blev lite pinsamt för dig där. Härligt försök till att komma tillbaka i sadeln genom översittartekniken dock.
    Eller också struntar jag i dig kanske?
    Om du tror att det blev pinsamt så får du gärna tro det men jag lovar dig, det finns inget du kan skriva här i forumet som jag skulle tycka var pinsamt för mig. Solig

Om du bara visste vilken bra ryttare jag är!

Du och FDF-alfabetet borde satsa på en relation. Ni är rätt lika och då menar jag inget positivt.
  • Anonym (Putte)
    Anonym (Vänster) skrev 2015-09-13 18:55:45 följande:
    todo nada skrev 2015-09-13 18:30:27 följande:

Stackars Gert.. Du får inte vädra dina åsikter utan att enbart få medhåll. Fy vad orättvist.

Börja blogga eller något istället, där kan du isf köra enväldig diktatur utan att behöva bli emotsagd.

Inläggen ovan styrker ju bara att det du försöker säga om andra stämmer bra in på dig själv.
    Här, du får dagens medalj för lysande inlägg! Plus

Kort och koncist, går inte att missförstå.
  • Anonym (Putte)
    todo nada skrev 2015-09-13 19:02:30 följande:
    Jag vet, smarthet är sexigt, vilket gör FDFMGA åtråvärd. Ska bara samla mod tills jag vågar fråga chans... Men säg inte det till honom, okej?

Vad det gäller pinsamhet så markerar du själv tydligt hur bortgjord du är genom att fortsätta diskutionen med någon vars åsikt är irrelevant efter du bett om den. Snyggt att du forsätter skriva och dessutom påpekar när du skriver att du "struntar i mig". Verkar ju inte så med tanke på hur upprörd du blev, själv frågar jag inte efter personers åsikter som jag anser vara irrelevanta för mig.
    Jaha, är det därför du måste svara och få sista ordet?
  • Anonym (Putte)
    nihka skrev 2015-09-13 19:40:42 följande:
    Det står inget i lagen om att man inte får stjäla skor heller, men du åker likväl dit på att trava iväg från affären med ett par skor du inte har betalt för. Rasism är en egen anmälningskategori och då borde man klara av att räkna ut att man inte får länka till rasistiska hatsajter.
    Det står i lagen att man inte får stjäla och då får man utgå från att skor är inkluderade.
    Skillnaden mellan stöld och rasism är att stöld är inte en definieringsfråga, stjäl man så är det stöld.
    Rasism är en värderingsfråga och du värderar Avpixlat som rasistiskt och det är ok. Lika ok är att jag inte gör det.

Att namnge brottslingar av utländsk härkomst är inget den andra median vågar sig på, det gör Avpixlat och det gör de helt rätt i.

Du tycker väl att Exponerat är rasistisk också, om jag har rätt... gör de fel i att publicera domar?
    Domar som är upp till var och en att hämta ut och således inte är hemliga för någon.
  • Anonym (Putte)
    nihka skrev 2015-09-13 20:28:45 följande:
    Det är inte tillåtet att länka till rasistiska hatsajter och om du inte gillar det föreslår jag att du hänger någon annanstans som bättre matchar dina värderingar.

Ja, det är rasistiskt att sammanställa uppgifter ur ett rasistiskt perspektiv.
    Ja du, troligtvis finns jag på andra sajter också. Sajter som inte bestämmer vad jag får tycka och skriva. Solig

Nej, det är inte rasistiskt att visa namn på personer som är dömda för brott.
    Vare sig de är svenska eller utländska.
    Att AB och E skriver att åtta svenskar har gruppvåldtagit någon (som exempel) och att alternativmedia berättar att "svenskarna" var somalier är inte rasistiskt utan bara upplysande.
    Och helt i sin ordning, bara sanning.
  • Anonym (Putte)
    nihka skrev 2015-09-13 21:06:07 följande:
    ALLA sajter får lov att bestämma vad du får lov att posta där och inte.

Givetvis är det rasistiskt att sammanställa uppgifter utifrån ett rasistiskt perspektiv.
    Du har visst hakat upp dig.
    Och lika fel har du igen vännen.
    Inte ett dugg rasistiskt att berätta sanningen, och du vet du lika väl som jag fast du vägrar erkänna det.

Tror inte vi kommer längre.
  • Anonym (Putte)
    apburen skrev 2015-09-13 21:37:40 följande:
    Gosse så du upprepar dig!
    Samma mening i tre efter sig kommande inlägg.
    Tror du att verkligheten förändras om du tjatar tillräckligt ihärdigt?

Det är ett under att Putte fortfarande orkar svara dig.
    Putte har för övrigt helt rätt i det han skriver, allmänna uppgifter delges allmänheten. Helt i sin ordning.

Utöver det så tycker jag att det är bra att vi varnas för kriminella element i samhället.
    Tack ska du ha!
    Jag bestämde mig precis för att avsluta min så kallade diskussion men nihka.
  • Anonym (Putte)
    nihka skrev 2015-09-13 22:58:56 följande:
    När du får skriva igen se till att inte förfalska mina inlägg med ditt kludd.
    Fast det är inte förfalskningar när det är så enkelt att trixa med citaten.
    Det gör inte att trixandet är rättfärdigat, bara att det är enkelt och inte mycket att bry sig om.
  • Anonym (Putte)

Nerfherder skrev 2015-09-14 15:22:14 följande:
    I övrigt, börjar du inte tröttna på det där nu?
    Nerfherder skrev 2015-09-14 15:30:46 följande:
    Typ som varför du bör rösta på SD?
    Haha, ännu fler oneliners!
    Heja heja!!! Demon

• Anonym (Putte)

För att svara på TS!

Nej jag funderar inte utan bestämde mig redan valet 2006, vidare måste jag påpeka att om man citerar en text måste den återges ordagrant. Dvs, inte förkortas efter eget tycke.

Jag har haft nöjet att träffa delar ur partiledningen och det var en positiv erfarenhet och gav min övertygelse bekräftelse. Inte för att det behövdes men gudars så bra det kändes när alla bitar föll på plats!

Det ni!

• Anonym (Putte)

Jag hade fel, sorry Marita att jag trodde att du var en man.

• Anonym (Putte)
    FDFMGA skrev 2015-09-20 12:50:40 följande:
    Jag tror att det är bra att sverigedemokrater övar sig i skriftlig framställning.

Kör hårt. Får du bara lite bättre grepp över svenskan så blir möjligheterna att genomskåda SD-klanens propaganda väsentligt större.

Övning ger färdighetSolig
    Kul att du gillade mästerverket. {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Anonym (Putte)
    Smecker skrev 2015-09-20 13:53:46 följande:

Om du funderar på att rösta på SD, glöm inte att ca 83% av alla brottsdömda riksdagsledamöter tillhör SD. Det är starkt jobbat med tanke på att de endast har 12.9% av mandaten.

Ute i kommunerna lär det se ännu värre ut..

Vi Sverige-vänner vill inte ha ett land som styrs av kriminella element, vi vill ha ett Sverige där lag och ordning är ledord.

Har man avtjänat sitt straff så har man en ny chans, det gäller alla. Även Sverigedemokrater.
    Man är inte per automatik kriminell för att man gjort fel tidigare i livet.
  • Anonym (Putte)
    Nerfherder skrev 2015-09-20 14:59:27 följande:
    Vad är din kommentar om han som blev gripen med dynamit och sprängkspslar?
    Har inte skrivit någon så du frågar nog fel person.
  • Anonym (Putte)
    KillBill skrev 2015-09-20 15:26:20 följande:
    Som invandrat, skulle det stå..
    Du måste lära dig stava, invaderat heter det.
  • Anonym (Putte)
    Nerfherder skrev 2015-09-20 16:29:41 följande:

Ja, det är ju bevisat att SD:are inte kan föra sig i öppen debatt,

Jaså,, var då? Snälla svara med mer än en rad den här gången. Ser ju att du kallas för miss oneliner. 
  • Anonym (Putte)
    FDFMGA skrev 2015-09-20 16:22:02 följande:
    Äsch. Nu överdriver du väl ändå.

Att det ränner omkring ett gäng sverigedemokrater här på Familjeliv ska inte betraktas som en invasion. De påverkar inte forumets regler utan åker så gott som alltid ut fortare än kvickt.

Kontrollera gärna i lite längre trådar så kan du lätt se hur det vimlar av svarta SD-nick som svärmade en stund innan de blev utvisade.

FL är ju i grunden ett Sverigevänligt icke-rasistiskt forum, så SD-nicken som inte kan anpassa sig till reglerna här får alltid karaktären av dagsländor.

Därmed inte sagt att det inte finns SD-nick som har förstånd att anpassa sig till reglerna på FL. Det gör det ju bevisligen.
    Vet inte vem inlägg du blandat ihop med mitt men vill göra dig uppmärksam på att du citerat fel.
  • Anonym (Putte)
    Nerfherder skrev 2015-09-20 19:38:23 följande:
    Visst, alla som kallar mig för miss oneliner kallar jag för Suffering. Fair deal, eller hur?
    Visst, gör så.
  • Anonym (Putte)
    Nerfherder skrev 2015-09-20 21:24:14 följande:
    Det har du hel rätt i! Äntligen, hur känns det?
    För jävligt faktiskt.
    Det svenska är snart borta, vårt land blir en pyttipanna.
    Hur tycker du att det känns?
Svar på tråden Funderar du på att rösta på SD? Läs det här!