• kimzorz

    Saknar sex med ex

    Hej!

    Jag är en 26 årig kille som har en dotter på 6.5 år

    Jag har henne varannan vecka.

    Lång historia kort

    Jag hade ett långt förhållande med mamman till dottern ca 8 år, vi separerade för 2år sedan och det va jobbigt för mig iallafall.

    Hon träffade en ny efter 2 månader och blev gravid direkt med den nya killen! Hon har alltså 1 barn till, jag tyckte det va fel att göra så för hon älskade inte honom! Hon sa att hon älskade mig osv

    Jag Har en ny tjej nu, hon är prefekt på alla sätt hon är unik! Vi har grymt sexliv o allt är jätte bra mellan oss!

    Men till problemet!

    Jag saknar sexet med mitt ex! De va så där sjukt som bara jag och hon kunde ha! Visst jag och min nya har det bra men inte exakt så som jag vill ha det! Jag vill ha det med mitt ex!

    Jag saknar inte mitt ex som person eller förhållande jag vill bara ha sex med henne

    Jag känner mitt ex utan och innan, jag ser o märker att hon inte älskar sin nya kille jag älskar inte henne Heller men det är bara de att jag vill älska med henne igen!

    Och det är jätte jobbigt problem som snurrar i huvudet! Jag kan tänka på när vi hade sex o jag blir så sugen!!!! Det suget liksom i magen!

    Ville bara skriva av mig och kolla om någon har samma problem

  • Svar på tråden Saknar sex med ex
  • MimmiGbg

    Jag brukar tänka så att man skapar alltid en ny form av sexliv med ny partner. Jag kan också minnas att jag haft "bättre" sexliv med tidigare partner men i det stora hela är mitt förhållande idag bättre. Sen skapar vi ju vårt sexliv idag. Lite mer för varje gång.

    Det svider lite i mitt hjärta att se att du bryr dig så mycket om henne och att det gör dig ledsen.

    Jag hoppas du står ut tills du någonstans i dig en dag släpper taget. Har man varit ihop så länge så har man ofta lämnat ett enormt avtryck hos varandra. Det tar därför tid att bearbeta och släppa den kontroll man tror att man har över situationen. Den nya tjejen behöver inte vara happy ever after heller. Njut av stunden och se vart det bär. Jag träffade min stora kärlek först när jag var 29 år. Den stora, stora kärleken.

    Så. Håll ut, vännen och ta hand om dig.

Svar på tråden Saknar sex med ex