• Anonym (H)

    Varför är tjejer/kvinnor så tråkiga?

    En grej som jag aldrig fattar att tjejer/kvinnor är inte så spontana av sig.
    Eller så är de inte öppna alls, de släpper inte loss, "han ska vara si o så", "jag kan inte göra det här eller det där", ni är så krävande.

    Nu snackar jag om singel tjejer oavsett ålder, varför är ni så instängda?
    Jag själv är 20 bast, men är tillräckligt mogen för en tjej i min ålder.

    Älskar kvinnor som är vid 25-45. De har en sådan underbar karisma och personlighet, så sjukt sexiga! Se Men varför är ni så rädda att släppa loss? 
    Många är rädda om vad andra tycker och känner, men ni är så tråkiga vilket är jävligt synd!

  • Svar på tråden Varför är tjejer/kvinnor så tråkiga?
  • Anonym (H)
    j a d e skrev 2015-09-15 19:01:17 följande:

    Come again?


    Hur menar du?
  • Anonym (H)
    KakanSmakan skrev 2015-09-15 19:04:16 följande:

    Hmm. Du älskar kvinnor som är 25-45? Men 20-åringar är totalt annorlunda mot dessa?


    Då de är mycket mer mognare så föredrar jag tjejer som är äldre.
    Nu menar jag inte att tjejer i min ålder är töntiga och så, men de verkar vara oseriösa. Dessutom så finner jag kvinnor i högre ålder mer attraktiva.
  • ninasord
    Anonym (H) skrev 2015-09-15 19:18:55 följande:
    Då de är mycket mer mognare så föredrar jag tjejer som är äldre.
    Nu menar jag inte att tjejer i min ålder är töntiga och så, men de verkar vara oseriösa. Dessutom så finner jag kvinnor i högre ålder mer attraktiva.
    Hahaha.. önskedrömmar. Ja men jag är född tråkig, där för är och förblir jag det med. Kan du exv. stirra på en och samma sten i 10 år så kan vi ta en fika.
  • Anonym (H)
    ninasord skrev 2015-09-15 19:22:50 följande:
    Hahaha.. önskedrömmar. Ja men jag är född tråkig, där för är och förblir jag det med. Kan du exv. stirra på en och samma sten i 10 år så kan vi ta en fika.
    Hahah det är absolut önskedrömmar ;)

    Nej men det är ju synd, du borde bjuda på dig själv :P

    Självklart älskar att jag stirra på en sötnos haha, visst vi kan gärna ta en fika!
  • ninasord
    Anonym (H) skrev 2015-09-15 19:26:04 följande:
    Hahah det är absolut önskedrömmar ;)

    Nej men det är ju synd, du borde bjuda på dig själv :P

    Självklart älskar att jag stirra på en sötnos haha, visst vi kan gärna ta en fika!
    Tycker du inte att jag gör det? Jiises.
    Jo, stenar är både vackra som söta, vassa som trubbiga, släta eller gropiga. Mångfaldiga med oanad kapacitet. Det du.
  • Anonym (H)
    ninasord skrev 2015-09-15 19:30:41 följande:
    Tycker du inte att jag gör det? Jiises.
    Jo, stenar är både vackra som söta, vassa som trubbiga, släta eller gropiga. Mångfaldiga med oanad kapacitet. Det du.
    Du beskrev det rätt :)

    Nae av det du skriver så verkar du vara kanske tråkig haha.
  • ninasord
    Anonym (H) skrev 2015-09-15 19:32:42 följande:
    Du beskrev det rätt :)

    Nae av det du skriver så verkar du vara kanske tråkig haha.
    Jag sade ju det.
  • Lavemangnus

    Frågan är om det är vi män eller kvinnorna själva som ställer kraven som gör att kvinnor har svårt att släppa loss?

    Misstänker att svaret finns i hur vi uppfostrar våra barn?

Svar på tråden Varför är tjejer/kvinnor så tråkiga?