Nej man kan inte få ALLT!
På grund av psykisk ohälsa har jag i perioder missbrukat alkohol som självmedicinering.
Nu har jag på sambons inrådan slutat helt med alkohol och tar antabus för att "bevisa" det.
Detta medför biverkningar i form av att jag alltid är dödstrött, på uruselt humör, lättretlig och grinig och vill/orkar verkligen ingenting längre.
Går runt som en zombie och kan knappt sköta jobbet!
Sex är inte ens att tänka på, jag är vanligtvis en mkt sexuell person men nu finns det inte i mina tankar någonsin! Han fattar inte utan blir arg på mig!
Han får välja, jag är såhär men jag dricker inte! Borde väl vara lycklig då kan jag tycka?!
Vi som aldrig bråkar och tjafsar om något tidigare gör det JÄMT nu, dagligen!!!!
Han åker bort så mkt han bara kan och jag är självklart aldrig med där det serveras alkohol.
Är totalt isolerad i hemmet och gör inget annat än jobbar och sover i veckorna och på helgerna måste jag städa och tvätta eftersom jag inte orkar något efter jobbet.
Då är han ute med vänner och har kul.
Suck!
Vet inte vad jag vill....skriva av mig bara antar jag. Någon som har eller har haft det såhär?