Inlägg från: Anonym (Hejsan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hejsan)

Vad är det som hänt?

Hej!

Känner igen mig mycket i vad du skriver. Jag & min kille har varit tillsammans i snart 3 år (jag är 22 och han är 25) & han var extremt på i början är han väl lite än men han vet när "det funkar" och inte.

Tog upp det med honom & såklart blir det ju lite missförstånd osv så han var inte alls på mig någonting utan då fick jag ta initiativ för han ville inte var för på.

Han har väldigt hög sexlust och jag har det ibland beroende på period. Innan ägglossning har jag mer än honom så det växlar mycket. Nu har vi lärt oss varandra men det tog ett tag så klart.

En sak som jag tkr känns sådär superbra är att jag kan suga honom helt random och jag kräver inget tillbaka och vill inte ha något tillbaka alla ggr även om han är jättevillig att ge. Det är också tvärtom att han kan gå ner på mig och sen bara fokuserar på mig och kräver inte att jag ska suga honom efter eller att jag säger att han inte får göra något på sig själv så blir det tease.

Att hon sa till dig att du skulle göra klart själv låter rätt taskigt.. Hon kanske vill att du ska ge som jag skrev innan utan att kräva tillbaka varje gång.

Jag känner att bara för att min kille går ner på mig, håller pp med mig så måste inte jag ha sex VARJE gång, tkr det är mer najs att ha oralsex än sex (nej han är inte dålig tvärtom) men det är något jag verkligen älskar eller att man bara teasar varandra lite då och då istället för att ligga i sängen och bara - ska vi ha sex?

Mer random är upphetsande (enligt mig) det känns mer naturligt än att hålla på & fråga.

Förstår att är lite dubbla signaler för dig hon ger och det är svårt att veta hur hon tänker exakt... Båda måste ju ge och ta men testa och ha ett ordentligt samtal med henne om att hon kanske inte alls vill vissa perioder om hon tänkt på de själv, att du kanske testar att bara fokusera på henne och inte "kräva" bgt tillbaka, hon ska givetvis ge någon annan gång men hon kanske måste "se" att du vill och älskar att ge henne njutning.

Ta tag i henne random & tryck henne mot väggen och strula upp henne sen gå därifrån lite charmigt?

Försök med tease? Kanske det hob tänder på?

Nu vet ju inte jag vad hon tycker om men :)

• Anonym (Hejsan)
    Anonym (Otillfreds) skrev 2015-09-25 07:23:12 följande:

Ja det är just det. Det är ingen teasing kvar hos oss just nu. Jag minns inte ens när vi intensivt kysstes i soffan för att sedan göra något annat, sånt som jag tycker hör till.

Den gången hon dock bad mig att fixa det själv var efter 2andra gånger hon hade haft det skönt så tror tyvärr inte det kan vara det heller. Men oftast är det tyvärr så att jag är den som försöker och ger men hon gör ingenting för mig, vilket jag tror smittas av på mig.

Jag har dock testat precis som du skriver, putta upp henne mot väggen och försökt strulat. Men det har inte gett något resultat, oftast är det något som är fel. Hon är äcklig, inte nu eller något annat.

Det är samma sak om vi ligger i soffan och jag försöker ta och retas lite, det går inte. Alltid är det något som helt plötsligt blir viktigt.

Jag känner att jag är lite fast i situationen och att det alltid kommer upp något nytt som problem.

Samtidigt vet jag också att hon har extremt högt kontrollbehov och undrar ibland om det är något som gör att allt är som det är..?!?!?

Om du försöker som du säger här så förstår jag inte riktigt vad det är med henne.. Tror inte alls att det har med sex att göra utan det är något mellan er som du kanske inte uppfattat. Kan ju vara vad som helst. Drar hon sig tillbaka i övriga livet med och börjar bete sig frånvarande eller är det BARA inom sexet och den intima delen?

Har hon varit otrogen och blir inåtvänd och äcklad av att du tar i henne när hon gjort något sånt? Är hon deprimerad? Är det något som hänt som du inte vet om? Har hon tröttnat på er? Har du gjort något som att vara otrogen?

Vad exakt säger hon när ni pratar om detta? Att hon vill ha mer uppmärksamhet, att du inte visar att du uppskattar henne i övrigt? Nu säger jag ibte att du är problemet utan mer att hon kanske uppfattar det såhär.

Kommer du på något speciellt som hände innan hon började dra sig undan för sex osv?

Låter lite väl att hon drar sig undan allt.. Har hon gått upp i vikt? Är hon deprimerad?

Hoppas du får några tankar av detta.
Svar på tråden Vad är det som hänt?