Vad är det som hänt?
Hej!
Känner igen mig mycket i vad du skriver. Jag & min kille har varit tillsammans i snart 3 år (jag är 22 och han är 25) & han var extremt på i början är han väl lite än men han vet när "det funkar" och inte.
Tog upp det med honom & såklart blir det ju lite missförstånd osv så han var inte alls på mig någonting utan då fick jag ta initiativ för han ville inte var för på.
Han har väldigt hög sexlust och jag har det ibland beroende på period. Innan ägglossning har jag mer än honom så det växlar mycket. Nu har vi lärt oss varandra men det tog ett tag så klart.
En sak som jag tkr känns sådär superbra är att jag kan suga honom helt random och jag kräver inget tillbaka och vill inte ha något tillbaka alla ggr även om han är jättevillig att ge. Det är också tvärtom att han kan gå ner på mig och sen bara fokuserar på mig och kräver inte att jag ska suga honom efter eller att jag säger att han inte får göra något på sig själv så blir det tease.
Att hon sa till dig att du skulle göra klart själv låter rätt taskigt.. Hon kanske vill att du ska ge som jag skrev innan utan att kräva tillbaka varje gång.
Jag känner att bara för att min kille går ner på mig, håller pp med mig så måste inte jag ha sex VARJE gång, tkr det är mer najs att ha oralsex än sex (nej han är inte dålig tvärtom) men det är något jag verkligen älskar eller att man bara teasar varandra lite då och då istället för att ligga i sängen och bara - ska vi ha sex?
Mer random är upphetsande (enligt mig) det känns mer naturligt än att hålla på & fråga.
Förstår att är lite dubbla signaler för dig hon ger och det är svårt att veta hur hon tänker exakt... Båda måste ju ge och ta men testa och ha ett ordentligt samtal med henne om att hon kanske inte alls vill vissa perioder om hon tänkt på de själv, att du kanske testar att bara fokusera på henne och inte "kräva" bgt tillbaka, hon ska givetvis ge någon annan gång men hon kanske måste "se" att du vill och älskar att ge henne njutning.
Ta tag i henne random & tryck henne mot väggen och strula upp henne sen gå därifrån lite charmigt?
Försök med tease? Kanske det hob tänder på?
Nu vet ju inte jag vad hon tycker om men :)