• Anonym (Undrande)

    Vart hittar man snusktanter?

    Vart hittar man "snusktanter" egentligen? Runt 40-55 som gillar yngre killar.
    Kanske är skilda och har småbarn samt är lite mulliga men har en sexlust utöver det vanliga Solig

    Det kanske finns någon/några här på FL som faktiskt är det? Är ni på pubar eller letar ni på nätet? 

  • Svar på tråden Vart hittar man snusktanter?
  • AnnaZL

    Kallar du dem för snusktanter lär du inte hitta så värst många...

  • Anonym (Undrande)
    AnnaZL skrev 2015-09-26 18:51:30 följande:

    Kallar du dem för snusktanter lär du inte hitta så värst många...


    Haha visste att jag skulle få mothugg på det där. Därför jag satte " " Solig 
    Svara på frågan istället. 
  • Anonym (?)
    Anonym (Undrande) skrev 2015-09-26 17:34:10 följande:

    Vart hittar man "snusktanter" egentligen? Runt 40-55 som gillar yngre killar.
    Kanske är skilda och har småbarn samt är lite mulliga men har en sexlust utöver det vanliga Solig

    Det kanske finns någon/några här på FL som faktiskt är det? Är ni på pubar eller letar ni på nätet? 


    Snusktanter med barn..? Varför just med små barn..? Mulliga..? Undrar bara.
  • Anonym (Undrande)
    Anonym (?) skrev 2015-09-26 19:06:25 följande:
    Snusktanter med barn..? Varför just med små barn..? Mulliga..? Undrar bara.
    Men det var ett j*vla tjat. Varför ska folk ifrågasätta allting här på FL?

    Har du hört talas om begreppet MILF? Varför mulliga? Ja för att jag kanske gillar det. Försök tänka längre än vad näsan räcker.
    Anonym (Hej) skrev 2015-09-26 19:16:31 följande:

    På BC kan du hitta kvinnor


    Tack, är medlem där och träffat lite kvinnor därifrån men svårt att hitta när man bor i en liten mindre stad. Obestämd
  • Anonym (herr G)
    Anonym (Undrande) skrev 2015-09-26 19:02:52 följande:
    Haha visste att jag skulle få mothugg på det där. Därför jag satte " " Solig 
    Svara på frågan istället. 
    Sånt håller man för sig själv.
  • Anonym (Hej)
    Anonym (Undrande) skrev 2015-09-26 20:01:34 följande:

    Men det var ett j*vla tjat. Varför ska folk ifrågasätta allting här på FL?

    Har du hört talas om begreppet MILF? Varför mulliga? Ja för att jag kanske gillar det. Försök tänka längre än vad näsan räcker.Tack, är medlem där och träffat lite kvinnor därifrån men svårt att hitta när man bor i en liten mindre stad. 


    Säkert lättare en i din lillastad . Vet flera tanter som inte vill hellre en träffa pojkar som du .
  • Anonym (?)
    Anonym (Undrande) skrev 2015-09-26 20:01:34 följande:
    Men det var ett j*vla tjat. Varför ska folk ifrågasätta allting här på FL?

    Har du hört talas om begreppet MILF? Varför mulliga? Ja för att jag kanske gillar det. Försök tänka längre än vad näsan räcker.
    Anonym (Hej) skrev 2015-09-26 19:16:31 följande:

    På BC kan du hitta kvinnor


    Tack, är medlem där och träffat lite kvinnor därifrån men svårt att hitta när man bor i en liten mindre stad. Obestämd
    Ursäkta mig då...och nej,jag har inte hört uttrycket MILF. Är kanske lite gammaldags...är ju "bara" en snusktant med ett litet barn...därför jag frågade.
  • Pentra

    Tja, TS, för att du lättare skall finna den/dem du söker så vill jag gärna berätta för dig att tjejer mellan 40-55 år väldigt sällan känner sig som tanter och då heller inte gillar att bli kallade för det. ... Vänliga hälsningar, Pentra

  • flygrl
    Pentra skrev 2015-09-26 22:51:18 följande:

    Tja, TS, för att du lättare skall finna den/dem du söker så vill jag gärna berätta för dig att tjejer mellan 40-55 år väldigt sällan känner sig som tanter och då heller inte gillar att bli kallade för det. ... Vänliga hälsningar, Pentra


    Spot on.
Svar på tråden Vart hittar man snusktanter?