Inlägg från: knaappeen |Visa alla inlägg
  • knaappeen

Första barnet BF juni 2016

Tror det är enklast att ha en lista i inläggen.

¤ BF-lista 2016 ¤

little­missE- BF 3/6 - 24år 1a barnet, Öland

Knaappeen- BF 9/6 - 25 år 1a barnet ,Västerås

MA första grav med första barnet i v 12(nov) Nya tag nu minbebis.com/blogg/knappen/
  • knaappeen

¤ BF-lista 2016 ¤

little­missE- BF 3/6 - 24år 1a barnet, Öland

Knaappeen- BF 9/6 - 25 år 1a barnet ,Västerås

Erla4- BF 10/6 - 26 år 1a barnet, Mellerud

MA första grav med första barnet i v 12(nov) Nya tag nu minbebis.com/blogg/knappen/
  • knaappeen

1 juni

Emeliebf2016- 25 år ,Karlstad

3 Juni

little­missE - 24år, Öland

4 juni

Missdalvik- 25 år , Jönköping

5 Juni

Marty88 - 27 år, Borås

6 Juni

Tessan120 - 30 år, Bålsta

Ramiz -32 år, Gävleborg

8 juni

Pyretsmamma82 -33 år, Göteborg

Fia80- 35 år , Göteborg

9 Juni

Knaappeen - 25 år, , Västerås

Tjogge- 29 år, Helsingborg

10 Juni

Erla4 - 26 år, Mellerud

13 Juni

Ellaria - 26 år, Ängelholm

• knaappeen

Åh sån härlig känsla att se att graviditeten går framåt å att rosa flytningarna på BIM bara var just oskyldiga rosa flytningar

4+4 idag!

• knaappeen
    Erla skrev 2015-10-05 21:20:53 följande:

Förresten har ni några känningar?

Känner inget typ, lite ömma bröst o känningar i livmodern till o från lite smått..

Själv?
  • knaappeen

Sambon bjöd ut mig på middag ikväll. Hade det såå himla mysigt

Men nu.....rosa på pappret...igen.. 1 vecka sist o då var det på BIM. Inte vart orolig alls men nu vet jag inte vad jag ska tänka:' -(

• knaappeen
    Elliott94 skrev 2015-10-09 07:08:19 följande:

Har ju tyvärr nu i efterhand märkt att det inte går och redigera i inläggen...

Lite störigt.

Någon som har någon idé hur vi ska göra med BF inläggen och hur jag ska få bort de gamla där uppe?!?!

Ja det får nog bli en enskild tråd då.

Men hörru , jag kommer ha massa dötid på jobbet idag så jag sätter mig med datorn o drar ihop hela bf listan om du skapar en -

BF-lista"Första barnet bf juni 2016" tråd

• knaappeen

Alltså, mina tester ökar i veckor men har fortfarande lite blödning/färgade flytningar. Haft det i 6 dagar nu. Först ljusrosa o sedan ljusbrunt ,mörkare brunt o nu ljusbrunt igen. Har ingen värk alls o enbart ömma bröst. Tog ett digitalt 5 okt som visade 2-3 , började få detta 7okt tills nu o i lördags visade testet 3+ veckor. Är i 5+4 idag. VUL är det inte någon möjlighet till ännu så. Blir bara så orolig.. Orkar inte med ett till MA eller MF för den delen:'(

Svar på tråden Första barnet BF juni 2016