• Äldre 5 Oct 11:20
    6628 visningar
    3 svar
    3
    6628

    Tips på 65-års present?

    Min pappa fyller 65 år och jag har helt slut på idéer. Någon som har något bra tips på present?  Han önskar sig aldrig något och det han behöver köper han själv. Han gillar trav och matlagning. Unnar sig själv resor, middagar och liknande så det känns inte som något att ge i present, sådant väljer han nog hellre själv.

  • Svar på tråden Tips på 65-års present?
  • Äldre 5 Oct 11:25
    #1

    när min pappa fyllde år gav vi honom en klocka - man beställde den på nätet och kunde göra den personlig med hans namn på den etc - minns dock inte var vi beställde den. 

  • Äldre 7 Oct 07:17
    #2
    Dixie skrev 2015-10-05 11:25:31 följande:

    när min pappa fyllde år gav vi honom en klocka - man beställde den på nätet och kunde göra den personlig med hans namn på den etc - minns dock inte var vi beställde den. 


    Tack för tipset! Min sambo föreslog också klocka. Jag får googla lite och se.
  • Äldre 14 Feb 17:08
    #3

    Hittade den här tråden när jag letade efter present till min pappa. Jag vet inte vilket ställe ni beställde klockan ifrån men det verkar finnas många klockbutiker online som erbjuder liknande tjänster för några hundralappar. Hittade annars den här sajten som kanske kan vara till nytta om någon annan letar efter 65 års present!

Svar på tråden Tips på 65-års present?