Forum Sex & Sånt - Sex & samlevnad
Varje medlem är ansvarig för sina inlägg.
  • Sexdröm

Tor 8 okt 2015 18:24 Läst 1586 gånger Totalt 11 svar
    Anonym (Xxx)
    Visa endast
    Tor 8 okt 2015 18:24

Drömde en sjuktupphetsande dröm i natt så jag måste bara dela med mig av den! Here we go :)

Jag var ute och gick en promenad på en väg jag aldrig gått förut. När jag gått en bra bit på den enskilda vägen ser jag ett hus och en gammal dam som går och grejar i trädgården. Hon hälsade glatt och verkade väldigt pratglad och efter att vi stått och pratat en stund bjöd hon in mig på kaffe. Vi satt och pratade i flera timmar om allt möjligt och det var som att vi alltid kännt varann!

Rätt som det var knackade det på dörren.

- jaha, nu kommer min son! Han e både snygg OCH singel log hon och blinkade med ena ögat åt mig.

In kommer en ursnygg man i ca 40 års åldern, lång, mörk hårig, stadig och manlig kropp med stora händer (e ytterst svag för det) och ett leende to die for. När våra blickar möts är det som en explosion av elektrisitet som sprider sig i hela rummet!

Vi presenterade oss och jag känner hur hela min kropp skriker efter att få vara nära hans.

Gumman hällde upp en kopp kaffe till sonen med och jag märker att han tittar på mig mer än man brukar, jag försöker så gott det går att undvika hans blick då jag e rädd att jag ska mista kontrollen fullständigt om jag möter den, Men de gånger våra blickar möttes så log han mot mig och hade en sådan hunger i ögonen, jag log tillbaka men inombords så höll på och svimma!

Jag blev plaskblöt av bara det!

Efter en liten stund erbjuder sonen sig att köra hem mig då de blivit mörkt och jag inte hade några reflexer.

Ja tacka gumman för kaffet och pratstunden och hoppade in i bilen.

Vi satt och småpratade lite längst vägen med en ytterst laddad stämning mellan oss, åtrån var uppenbar!

Efter en bit påväg la han sin hand på mitt lår och smekte det bestämt men försiktigt med ena tummen.

Då fullkomligt brast det för mig! Allt jag hade hållt inne kom ut i ett stön, hela min kropp började skaka av vällust! Jag tittade på honom och han satt där lugnt och log, medans han fortsatte att mer intensivt att smeka mitt lår. Nu lite hårdare.

Vi svängde in på en skogsväg och parkerade bilen.

Vi kliver ur bilen och när våra kroppar möts i ett omfamnande bakom bilen är det som en ytterligare explosion, jag blir alldeles svimfärdig och benen börjar skaka.

Vi står där och kramas och smeker varann när jag känner hans hårda kuk igenom hans byxor. Jag har bara en kort kjol på mig och känner hur hans hand glider uppåt längst mitt lår... Handen går upp och innanför trosorna... Han ler igen när han känner hur vår jag är.

han tar av mina trosor och lyfter upp mig mot bilen.

Jag känner hur han tränger in i mig lugnt men med bestämda rörelser.

Hela lufter vibrerar omkring oss av våra energier! Jag skakar fortfarande och skriker nu rakt ut av vällust där varje stöt känns som en explosion av njutning.

Han fortsätter men snabbare och hårdare rörelser...

ingen av oss kan hålla oss och kommer samtidigt i en kraftig orgasm!

Efteråt så skrattar vi om det och hoppar in i bilen igen. Han frågar om vi ska åka hem till honom istället då han tycker det är så ensamt där hemma, och jag kan inte annat än att hålla med...

:)

Kan säga att de va en fett nice dröm och att ja inte ville vakna!

• Anonym (drömf­ångare­)
    Visa endast
    Tor 8 okt 2015 18:37 #1

Låter som en trevlig dröm..

Jag brukar drömma om en tjej som jag gillade i högstadiet, blir alltid lika besviken när man vaknar och inser att det inte har hänt något.

Sen brukar man få mindre smickrande drömmar om sin egen förälder som gör att man skäms och vill sjunka genom jorden.. Obestämd
    Hjärnan är konstig ibland

• Tor 8 okt 2015 20:15 #2

Låter som en skön dröm. Jag brukar också ha sexdrömmar. Ibland har jag drömt att jag har haft skönt sex och sen bara sprutat rakt på lakanet.  Sover alltid naken. Andra gånger har jag drömt sexdrömmar, sen vaknat upp mitt i natten och sett att jag har guppat med min fd fru. Några gånger har hon sagt nej och puttat bort mig, andra gånger vaknade hon och bara sa fortsätt...

• Anonym (Xxx) Trådstartaren
    Visa endast
    Tor 8 okt 2015 23:51 #3

Önskar ja kunde drömma sånna drömmar varje natt! De va fantastiskt! :D

• Anonym (Man)
    Visa endast
    Ons 30 okt 2019 18:40 #4

Drömde natten som var att jag varit ute och tagit en öl och kom hem glad och kåt men att tjejen inte var lika sugen. Hon var trött och menade på att hon inte orkade gå på toan efteråt men att om jag såg till att hon inte behövde det så kunde hon ställa upp på sex.

Jag var inte sen att kliva på och efter ett tag så säger hon att om du kommer får du slicka mig ren. Precis i samma ögonblick hon säger det så känner jag hur det börjar rycka i mig och jag sprutar utan förvarning. Då säger hon tror jag inte är klar än och trycker mig neråt mot hennes sköte och jag slickar först motvilligt henne. Efter ett tag så tycker jag det är rätt okej och jag blir hård igen och hon ler när hon ser detta och säger att det ser ut som jag gillar det och att det därför inte är den sista gången jag kommer få göra detta.

Får väl se om jag berättar min dröm för henne eller om jag håller den för mig själv..

• Anonym (Man)
    Visa endast
    Ons 1 jan 2020 16:05 #5

Drömde i morse att min tjej satt och pratade med en person som till utseendet påminde om Martin Stenmark. Han hade ett bord på en hotellrestaurang och hon satt med honom och pratade. Jag var svettig och klädd i träningskläder och pga hög ljudnivå kunde inte riktigt höra vad de pratade om. Min tjej såg i allafall väldigt intresserad och flörtig med den här mannen och jag kände viss avundsjuka. Mannen erbjöd att jag kunde få låna duschen i hans rum för att fräscha till mig lite men jag hörde inte riktigt vad han sa så min tjej återberättade vad han sa men sa då att jag kunde duscha i deras rum, de skulle tydligen gå upp dit och det hade hettat till mellan dem. När jag tänkte på att de skulle ha sex där så ändrades min avundsjuka till kåthet, jag minns att jag tänkte att hur det skulle se ut när hon har sex med honom och de delade kroppsvätskor. Tyvärr vaknade jag ur drömmen och fick inte följa med på rummet och se hur de tog för sig av varandra. Det var en konstig känsla att gå från avundsjuk till att se fram emot när hon skulle ha sex med honom. Vilket fall hoppas jag på en fortsättning av drömmen någon natt framöver.

• Anonym (Male)
    Visa endast
    Ons 1 jan 2020 17:30 #6
    Anonym (Xxx) skrev 2015-10-08 23:51:10 följande:

Härligt att vakna sjöblöt =) Finns nog behov att smeka lite då kan jag tro.
  • Anonym (Man)
    Visa endast
    Tor 27 feb 2020 16:25 #7

Nu dröm inatt, en kollega som satt i en fåtölj i bara underkläderna och jag satt på golvet framför henne. Jag vet inte hur vi hamnade där men hon tittade förföriskt på mig och tog av sig trosorna så jag fick full insyn till hennes fitta, hon ville att jag skulle gå ner på henne men jag hann aldrig det utan vaknade ur drömmen där..

• Tor 27 feb 2020 17:11 #8
    Anonym (Xxx) skrev 2015-10-08 23:51:10 följande:

Gör det, och lägg ut drömmarna på sexnovell.se
  • Anonym (Man)
    Visa endast
    Fre 3 apr 2020 09:22 #9

Hade en ny dröm inatt, väldigt konstig men den gick ut på att vi var på ett dansställe (styrdans som vi säger i Norrland) och i en paus så hamnade jag hemma hos två hyfsat bekanta män. De sa något om att det var bra att jag följde med dem hem eftersom om någon annars skulle sett dessa två tillsammans att det skulle pratas om att de eventuellt var homosexuella.

En av männen, som är gift med en kvinna på riktigt började smeka på mig, jag var utan kläder på underkroppen, och jag fick stånd. Jag är också i ett förhållande med en tjej och har inga tankar på män i övrigt förklarade att jag var glad att de gillade mig men att jag inte kunde göra något med någon av dem eftersom jag inte ville vara otrogen.

Då ville han visa mig någon och använde ett av sina fingrar i ett av mina öron och gnuggade ganska snabbt fram och tillbaka, typ som man kan göra på en klitta, och jag kände direkt hur skönt det var så jag lät honom fortsätta, efter en inte alltför lång stund så kände jag att jag skulle komma och jag sprutade rakt ut. När jag frågade vad det kom ifrån så sa han att det fungerade på sin fru och att hon också brukar komma väldigt snabbt av detta.

Jag vaknade ur drömmen och kunde inte fortsätta sova, det är konstigt vad hjärnan kan göra när man sover..

• Ons 8 apr 2020 08:45 #10

Drömmer om att se bilder på par som har sex och kvinnor som tycker om att visa upp sig.

På kik

• Anonym (Man)
    Visa endast
    Tor 6 maj 17:46 #11

Drömde på nytt i natt att jag hade en ung, okänd tjej grensle över mig. Hon var typ 16 år och oskuld. Hon hade bara trosor på sig och vi pratade nog allmänt om att hon aldrig varit med en kille. Jag fick stånd och hon kände detta och blev väldigt intresserad och ville att vi skulle göra mera men jag tyckte hon var för ung! Efter ett tag så ser jag in i ett sovrum hur hon rider av en annan kille där inne och hon såg verkligen ut att njuta. Jag minns att jag ångrade att jag inte tog tillvara på de inviter hon hade innan och istället för att jag skulle få ta oskulden på henne var det nu någon annan som fick äran att vara först på henne. Där någonstans så vaknade jag upp ur drömmen.

Logga in
Bli medlem
Svara i tråden...

Innehåll