• Apiforce

    Gravid mot alla odds med Apiforce

    Vill genom denna tråd ge en smula hopp till er som tappat / haft krånglig mens,bra hormon balans men tappat östrogenet. Min historia är ganska svår endometrios som kostade mig min ena äggstock vid operation, tappad mens plus min ålder på 40 fyllda i år gav inga höga odds för en önskad sladdis. Försökte men inget + på stickorna och jag började inse att ok, tråkigt att känna sig ofertil men ok jag har ändå 2 söner i tonåren så no big deal, bara att acceptera att det inte är meningen. Men....jag ville ha tillbaka min mens i några år till iallafall så Apiforce och nattljusolja inhandlades och åt dessa i 2 månader. Mensen kom tillbaka och jag slutade äta kombon eftersom de även kan rubba bort en mens. Överlycklig att tant röd kommit tillbaks.... Kom den inte för att stanna. Surmulet tänkte jag att jaha... Då är jag väl i klimaktet då eftersom det sista som kom i form av mens var som Nutella( ursäkta info) i en dag. Köpte gravtest för uteslutningsmetoden innan jag skulle kontakta min gyn och innan jag ens hunnit kissat klart på testet fanns där två röda sträck!?!? Nää det är fel på testet tänkte jag, så jag tog ett till dagen efter.... Med samma resultat. Jag var gravid alltså, kunde det vara sant? Ringde och bokade tid hos bm som sa att detta är ju mot alla odds...men ul gjordes och där var en plutt... Så nu sitter jag med en mage som börjar puta i v 15. Apiforce och Glandin hjälpte inte min mens tillbaka utan blev även gravid. Det funkade på mig och delar gärna med mig min erfarenhet om det kan hjälpa andra. Det är värt ett försök iallafall.

  • Svar på tråden Gravid mot alla odds med Apiforce
  • kayla23

    Hej

    Vad roligt att höra att fler har blivit gravida på detta sätt

    Läste en artikel för längesedan och bestämde mig för att testa. Min nr 3 blev ett sådant underverk då tant röd började leva sitt egna liv

    Nu väntar jag nr 4 och det är ett ooops underverk haha men är mer än välkommet och efterlängtat av otåliga syskon

    Stort grattis till er och lycka till med allt ?

  • Apiforce

    Hej kayla23! Så roligt ????.Det är väl underbart när mirakel sker..stort grattis till er med och lycka till med erat lilla underverk. Lyckan är dubbel här av fint resultat efter fvp och en liten syster kommer till sina storebröder.

Svar på tråden Gravid mot alla odds med Apiforce