• Nimsy

    Nya bekantskaper runtom Örebro

    Hallå

    Tänkte bara kolla om det finns fler som känner att ens vänskaps krets gärna får utökas med mer vänner.

    Då jag själv känner att man tappat kontakten med vänner sista tiden då antagligen på att man valt olika vägar i livet , saker kommer emellan osv. Inga konstigheter :)

    Jag tycker det är trevligt att lära känna nytt folk, finns det möjlighet att hitta nära vänskap som vuxen ? Tror det är rätt svårt. Men värt en chans ????

    Sambo, 2 barn, 2 bonusar , hund, hus, jobbar & pluggar, familjeliv, utomhusliv, vänner, middagar osv :)

    Jag bor utanför örebro, men har även bil och körkort, kan vara väldigt spontan..

    Finns det några själar i Örebro trakten ? ????????

  • Svar på tråden Nya bekantskaper runtom Örebro
  • Teresia0407

    Hej! Det här var typ som att läsa nåt jag kunde ha skrivit! :)

    Var utanför Örebro bor du? (undra om det är åt rätt håll). Jag bor oxo utanför Örebro, har 3 barn, 2 bonusar, make, hus, jobb och pågående renovering Hur gammal är du? Jag är 34.

  • Anonym (Petra)

    Jag kan rekommendera att bli tupperwarekonsulent, då kommer du ut och träffar mycket människor, en del utvecklas till vänner. Positivt och glatt! Inga konstigheter, och dessutom tjänar du pengar???? du kan kontakta mig om du vill på

    Petra.larsson@tupperware.eu

    Jag bor i Vingåker och flyttade hit för ca 10 år sedan.

    Med vänlig hälsning, Petra

Svar på tråden Nya bekantskaper runtom Örebro