• Tocaes

    Äldre gravida/mammalediga i Linköping?

    Hej!!

    Jag blir inte klok på detta!? Borde väl inte vara ensam i Linköping om att få ett sladdbarn? Jag har gått med i grupp både här och på Facebook, men antingen är alla boendes runt Stockholm eller så är mammorna mellan 22 och 30 år... Jag känner mig så malplacerad och skulle så gärna få kontakt med "mogna mammor" i Linköping med omnejd för träffar, promenader och utbyte av tankar.

    Jag blir 40 år i december. Har BF 11 januari 2016, väntar en tredje liten pojk, har redan två härliga grabbar på 8 och 10 år. Mina tidigare barn har jag varannan vecka med mitt ex som jag har delad vårdnad med (jättebra kontakt) och min nuvarande man blir nu pappa för första gången. Han blir 44 i november. Därför kommer jag att vara ensam med min bebis varannan vecka, och det är då jag tänker mig att behovet av sällskap kommer att öka! Min man jobbar heltid i Linköping. Vi bor i Nykils kommun, på landet, inte långt från Skeda Udde, men jag tar mig ju gärna och ofta in till stan.

    Jag är social och pratglad, arbetar som marknadsassistent på stort internationellt företag, är språkkunnig, gillar resor men har sedan jag träffade min nuvarande fått upp intresse för jakt! Har tagit jägarexamen, vi har två jakthundar och jag älskar att vara ute i skogen och ströva! Är jordnära och älskar familjen, mina barn betyder allt!

    Någon som känner igen sig och vill ha kontakt?? Är nu hemma på heltid och har all tid i världen!!

    Hör gärna av er, gravida eller mammalediga runt 40!!

  • Svar på tråden Äldre gravida/mammalediga i Linköping?
  • Tocaes

    Tråkigt att vara ensam gravid runt 40 år i Linköping!! Inga svar. 102 visningar...

    Jag får klara mig på andra sätt helt enkelt! Hahaha

Svar på tråden Äldre gravida/mammalediga i Linköping?