• Anonym (Lilla-J)

    Kvinnor DP?

    Finns det nån tjej eller kvinna här inne som fantiserar om en så kallad DP? Eller rent av kanske har provat det själv?

    Vad tycker ni om själva grejen?

    Själv har jag som tjej på 34 år inte haft analt sex och inte heller tänder jag på självaste idén om att ha det heller.

    Men här om dagen så råkade jag se ett porrklipp i datorn där en aktris gjorde det med två killar samtidigt och en av dem tog henne den "vanliga" vägen och den andre analt! En så kallad DP som jag fick googla fram att det kallades.

    Jag vet inte om jag kan säga att det såg jätteskönt ut eller att jag skulle vilja testa men jag blev jättenyfiken av nån anledning och sökte vidare på flera liknande klipp. Det kommer jag nog göra fler gånger..

  • Svar på tråden Kvinnor DP?
  • Anonym (Lilla-J)

    OBS! Jag kan ju också skriva att jag inte är nån jättefantast av just porr (men händer att jag tittar nån gång i månaden).

    Klarar mig också utan en massa svar från killar som skriver att just deras EX älskade det..

  • Nyfikna72

    Gillar du inte analsex så kan du ju stanna vid dubbelt i muffen..........jag och min tjej brukar köra en dildo ihop med mig och det är najs det också.

  • Anonym (Lilla-J)
    carlf skrev 2015-11-02 16:40:54 följande:

    Dubbel penetrering eller?


    Ja dubbel penetrering
  • Anonym (Lilla-J)
    Nyfikna72 skrev 2015-11-02 16:45:13 följande:

    Gillar du inte analsex så kan du ju stanna vid dubbelt i muffen..........jag och min tjej brukar köra en dildo ihop med mig och det är najs det också.


    Så bra för er :-\

    Ärligt så är jag inte intresserad av att testa nåt whatsoever just nu då, utan det va mest att jag undrade över andra tjejers tankar, funderingar och erfarenheter.
  • carlf
    Anonym (Lilla-J) skrev 2015-11-02 16:52:40 följande:
    Så bra för er :-\

    Ärligt så är jag inte intresserad av att testa nåt whatsoever just nu då, utan det va mest att jag undrade över andra tjejers tankar, funderingar och erfarenheter.
    Tror det är tankarna om att bli riktigt fylld som lockar?
  • 100kgpappa

    Jag vet ganska bra hur både min fru och andra kvinnor upplever det, om du är intresserad av andrahandsuppgifter.

  • Pussan
    carlf skrev 2015-11-02 17:58:30 följande:
    Tror det är tankarna om att bli riktigt fylld som lockar?
    Tanken / känslan att ha två kukar i sig samtidigt är grejen, två killar som sätter på en dam, mig, på en gång. Jag gillar inte analt och har inte haft en regelrätt DP, men däremot en i fittan och en i munnen. Det är mums!
  • Willhellmina

    Jag har haft dp med två grabbar som verkligen visste vad de gjorde. Min upplevelse var helt i centrum. Helt fantastiskt att få vara så omhuldad. Aldrig varit så tillfredsställd i hela mitt liv. 

    Har dock hört andra tjejer med helt andra upplevelser där de mer känt sig som hål som ska fyllas. Så det beror nog på vem man gör dp med.


    Ångrar hellre saker jag gjort än saker jag inte gjort!!!
  • Anonym (hoppan)

    Jag fantiserar om en dp. Kommer nog göra det om jag hittar rätt killar för det. Hoppas jag får till det snart.

Svar på tråden Kvinnor DP?