• Anonym (NuÄrDetJulIgen!)

    Hur mycket lägger ni på julklappar i år?

    Mina barn är 13 och 9 år gamla.

    Köper julklappar till dom, min man, mina bägge föräldrar och min mans mamma.

    Kommer att lägga ca 15000 kr på barnen i julklappar. Och 5000 till resten.

    Hur mycket lägger ni? Och till vilka handlar ni?

  • Svar på tråden Hur mycket lägger ni på julklappar i år?
  • Anonym (Maja)

    Köper till min föräldrar, syskon , deras barn och partners samt mitt eget barn.

    Köper inget dyrt men tycker det vlir dyrt än då :) fast kul med julklappar

    vet inte riktigt vad det kommer kosta, då jag ännu inte bestämt vad dottern ska få.

    Väldigt långt ifrån några 20 000:- är det dock.

    Gissningsvis nån stans runt 2500:- sammanlagt.

  • cupcakemom

    Barnen får nånstans mellan 700-1000 st

    Ger bara mitt ena syskon han får för runt 3-400 mamma likaså.... Syskonbarn för runt 2-300...

    I år ska mannen och jag inte köpa nåt till varandra

  • luckysan

    Blir nog mellan 1500-2000 :)
    Handlar till hela min mamma, syskon, syskonbarn, sambo, kompis :)

  • Anonym (hm)

    Har handlat för 6000 kr till sonen, då ska han bland annat få en dator. Sen ska jag handla till mamma, pappa, deras nya, kompisar, deras barn och några släktingar för typ 3000 kr. Så 9 då allt som allt då.

  • Anonym (Eva)

    8-10000 sammanlagt skulle jag gissa på. Då har vi tre barn och fyra syskonbarn vi handlar till samt något litet till våra föräldrar.

  • nevermind

    Jag handlar nog inte någonting om det inte finns ett särskilt skäl. Det enda jag ger är 1 000 kr till Barncancerfonden istället för att ge syskonbarnen julklappar. De får så mycket ändå, förbannat bortskämda. Vill inte bidra till det.

  • Anonym (NuÄrDetJulIgen!)

    Förut köpte vi till barnens 7 kusiner, deras två familjer och till några kompisars barn också! Kan ju säga att jag är jävligt glad att slippa det! En himla stress. Och dyrt blev det också.

  • Påven Johanna

    Har inga begränsningar för julklappar. Så oerhört mycket. 

  • ostpaj

    Köper bara till min unge. Hittills uppe i ca 2-300;- uppe i 4-5 inslagna saker åt henne, men blir väl ngn grej till. Hon är knappt 3.

    Sen ses familjen där alla köper och lägger ngt i en säck för ca 100 kr. Och det har jag gjort, för 98 kr :)

    Billig å bra jul, känner jag :)

Svar på tråden Hur mycket lägger ni på julklappar i år?