Inlägg från: Elvisistheshit |Visa alla inlägg
  • Elvisistheshit

varför föder ni barn på detta vis?

Jag födde väldigt lokalt, väldigt vaginalt och därmed inte alls onormalt

• Elvisistheshit
    Snygg kotlett skrev 2015-11-24 12:12:53 följande:

Nu kommer visserligen min anonymitet att röjas men frågan jag ställt i TS är allvarligt menad. Och jag identifierar inte varför tråden förflyttats till fel forum.

Internationella kroppar besitter egenskapen att producera barn för den nationella födseln mot bakgrund av hälsorekonebolationen. Innebörden av nationell kropp är att reknebolationen förskjuter barn ur modern på ett raffinerande sätt och således äter barnet moderns bröstmjölk på ett villkorslöst och psykologiskt sätt. Portabiliteten i den ena eller andra typen av födsel - nationell eller internationell - blir en beroende faktor och även den av hälsorekonebolationenen. Att föda internationellt innebär även att kvinnan blir icke-latent.

Vad är en "internationell kropp" TS? Jag som svensk borde ju ha en nationell kropp enligt svenska mått men en internationellkropp ur ett annat lands perspektiv? fast jag är ju också väldigt berest i världen men upplevde inte att min unge hade ett villkorat förhållande till mina tuttar pga av det. och inte så psykologisk beräknande var han heller utan mer primärt hungrig

Du har inte lust att prata ur skägget så vi förstår dig? Väldigt svårt att ta dig seriöst annars. Ingen idé att briljera med fancy words när vi kvinnor med vårt barnafödande ligger ljusår längre än dig i erfarenhet
Svar på tråden varför föder ni barn på detta vis?